24h購物| | PChome| 登入
2008-07-26 03:19:20| 人氣530| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

急診我的腦袋

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


我的失憶比宮雪發還嚴重
雖然從它口中說出的一切無法完全確信
but
當時的那一晚我是真實的存在著啊
這是我依稀有的印象

還處於一頭霧水和不可思義混亂當中
你不是我
不會曉得我連朋友都會忘的一乾二淨
忘記朋友的姓名是見怪不怪了
忘記以前所發生的事也不稀奇了
連我問昨天做什麼事說什麼話我都忘記了
時時刻刻活的像張白紙
就算記錄了什麼也會被人擦掉一般嚴重
當別人說起我以前的趣事
我卻老處於第一次聽到一樣新鮮

它是在講我講我講我講我耶
怎麼我沒聽過不曉得哪有這件事真的還假的......

我要去看心理醫生還是要掛腦科神經科
我真的很想知道



anyway
不管我是否曾經認識妳曾經友好過
我都希望妳過的很好
如果可以
我多希望可以跟妳交換
如果可以
我會願意替妳離開

i’m sorry!!!!
friend.......





THE OFFSPRING

”Gone Away”

Maybe in another life
I could find you there
Pulled away before your time
I can’t deal, it’s so unfair

And it feels, and it feels like
Heaven’s so far away
And it feels, yeah it feels like
The world has grown cold
Now that you’ve gone away

Leaving flowers on your grave
To show that I still care
But black roses and Hail Mary’s
Can’t bring back what’s taken from me

I reach to the sky
And call out your name
And if I could trade
I would

And it feels, and it feels like
Heaven’s so far away
And it stings, yeah it stings now
The world is so cold
Now that you’ve gone away

Gone away, gone away, yeah yeah yeah...

I reach to the sky
And call out your name
Oh please let me trade
I would

And it feels, and it feels like
Heaven’s so far away
And it feels, yeah it feels like
The world has grown cold
Now that you’ve gone away

Gone away, gone away, yeah yeah yeah...


台長: 咪咪不大
人氣(530) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然) | 個人分類: 逝世回憶 |
此分類下一篇:
此分類上一篇:誤會

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文