24h購物| | PChome| 登入
2004-10-01 18:48:27| 人氣35| 回應0 | 上一篇

10月1日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

對住一班組仔組女,
雖然佢地唔係我親生既~
但係我真係對佢地好似自己既仔女咁嫁
都盡可能用自己能力照顧佢地同幫佢地
雖然無呢個名份,
但我就好尊重呢份感情囉,
或者呢個情況只此而已
係其他既關係上
有時未免自作多情
人地可能會問﹕「你係我邊個呀?關你咩事?」
是的,
我是無任何權利過問,
你仍然可以風花雪月,
即使有一天你掉下了我
我也是無話可說的
因為我不是你甚麼人
你仍然可以覺得
你捉著誰人的手是無傷大雅
你仍然可以覺得
搭著別人的肩膀傾密計不是甚麼一回事
可是我不能,
當你捉著我的手的時候,
我心裏十分感動,
當你搭我的肩膀的時候,
我心裏滿是歡喜,
原來這一切都不過只是你平時與人所做的重覆動作嗎?
我一切甜美的感覺和和憶原來只是幻覺嗎?
我是嫉妒嗎?
老實說
我是
試問有誰人可以見到自己喜歡的人與別人不斷的談天說地
時有身體接觸可以忍受得到?
你敢說你能嗎?
我知道我說這些話是十分不對
因為我知道這是我的妒忌心作祟
自已被打倒了
其實一切我可以忍
我可以靠著主不理此事
可是這明明這是的的弱點呀...
我很難做到...




台長: 小初子
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文