24h購物| | PChome| 登入
2006-09-25 21:29:27| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

9月19~9月24日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個星期發生好多好多事
對我黎講都係唔好
我真係好唔開心
好想喊
又有邊個知呢
只好用工作麻醉自己
唉~一開始就好唔開心
我萬萬都估唔到因為團長GE事
可以令更加唔認識自己
其實本來都無咩野
班人投票選我阿妹
都OK呀~好過俾戈隻咁黃恆峰做呀
俾佢做遲早沒落LA~
但估唔到我阿FD(團長)又好似好不滿我阿妹咁
連續兩日要我同佢傳話俾我阿妹
我阿妹條氣又唔順
唉~~無端端變埋我牽涉入去E個咁GE漩渦到
手掌又係肉
手背又係肉
所以我決定倆個都唔彩
佢地搞點好LA~唔好煩我
我覺得響班真係好唔開心
我覺得我好似越黎越唔屬於三文丙咁
唔知點解你越睇唔出GE人
反而會係令你唔開心GE人
唉~情緒好混亂呀
可能因為婆婆有事LA~
星期六返去探佢
眼見佢咁我真係好唔開心
好想喊~我覺得我咩都做唔到
好無用呀~眼睇住婆婆咁辛苦
平建表舅父都返黎睇婆婆
佢GE E術響台灣數一數二
希望佢今次真係救到婆婆LA~
戈晚返到去探完婆婆
同平建表舅父傾左好耐
佢話我普通話講得好
梗係LA~戈晚我地響K場傾計
咁嘈~加上佢又飲左咁多
佢好重呀~但見佢咁唔開心
成日為左我地家放GE健康咁勞心
無所謂LA~見到佢飲咁多
我已經阻止佢飲咁多LA~
真係想我自己飲曬佢好過佢咁辛苦
但媽媽響到~扮下乖乖女LA~
唔好飲為妙
平建表舅父響我心目中真係個好好舅父
佢都好關心我~雖然我D冬瓜煲得好爛
但佢都無嫌棄~仲支持我鼓勵我
無錯~我其實一真搵GE就係人地對我GE支持同鼓勵
所以放心LA~我會聽佢講
少D用HEADPHONE~
今次返去我再次發覺我阿哥真係一個不負責任GE阿哥
掉地我同我阿妹唔理
見到佢行為作風
只可以講句"痛心媽咪、可憐爸爸"

台長:
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文