24h購物| | PChome| 登入
2006-09-10 16:16:21| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

八月份日記(一次過)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於可以開番個新聞台la~
等左佢好耐
好多野都唔得左左添
唯有將我特別有深刻印象打番落黎la~
今個暑期我終於唔洗做量地官la~
因為石仔介紹份工俾我
係送外賣~
本來送外賣係一份平凡ge工作
但因為媽媽唔准我做
我又唔想咁大個女問我阿媽羅錢
同埋我仲有好多野想做想買
唔同真係要問媽媽羅咩
唯有自己瞞住佢都要咁做la~
我好慶幸我有聽媽媽講考車牌
唔係我今日點可以小女人自力更生呢
e份我都做得好開心
老闆、外母、金姐又錫我
係金姐個仔大富豪串左d je
都無咩野ge
而家我可以自己換手提
有錢剩可以草起佢
自己買野係用自己錢
有時俾d錢俾媽媽
好似俾以前開心左
真係百思不得其解~

第二件特別事就係
暑假返去探婆婆
順便參加埋細舅父公司ge展銷節
我睇左好多設計師ge作品
大開眼界~
但我成日都覺得有點美中不足~
今次返鄉見到婆婆ge精神情況真係有點擔心

第三件ge就係返完鄉下之後
約左飛鷹班人聚舊
一上到樓梯見到阿琪
我除左呆左都唔知做咩好
懶係冷靜咁落返去
我就係咁ga la
衰都唔想響人地面前衰
只係見唔到佢就發曬癲咁
唉~~性格係咁都無法
芝士見我咁
佢好落意扮我男友
其實今晚我已經賺左ga la~
我可以激到阿琪之餘
仲有個靚仔扮我男友
講真~以我咁ge樣同身材
邊有可能識到一個又靚仔又叻又關心我ge男友呀~
今晚賺左ga la~
係唯一意料之外
係佢響阿琪面前錫我隻手je~
我面都紅曬~~
我…..我都唔知自己係點ge人la~

第四件事就係
返返下工
突然媽媽打黎
婆婆有事入左急症室
我除左識喊就咩都做唔到
我即刻返屋企執野返鄉下
返到去我每日都去陪婆婆
但佢情況一日比一日唔樂觀
29號戈晚我差d失去左婆婆
但好好彩響千鈞一髮之間
個主任救左婆婆
同佢急救成功
婆婆有返心跳
感謝天主~~
本來我唔想返黎住
我想陪婆婆一日多一日
但媽媽唔俾
就係咁31號晚返黎澳門

台長:
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文