24h購物| | PChome| 登入
2002-09-18 20:55:57| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

DALIAN is a good place ----燕姿最新留言----2002-09

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

I just came back from china.....Dalian is quite a nice place. The climate is gd this time of the year. This time, after the performance, we went to the zoo! There were lions and hyenas and ostriches and this damn cute animal (TuoYang) I think it's a llama or watever.....wa I was telling them I want that for birthday. It is almost as tall as me, and it goes "meh meh" like a lamb. wa very cute. then we went to this part of a cliff whereby if you don't step on the car's accelerator, it will move backwards.....very amazing.
我昨天剛從大陸回到新加坡……大連真是個好地方。現在這時候的天氣剛好是整年終最好的時候,在9月14日晚上大連服裝節開幕晚會的表演之害,我們還去逛了動物園!裡面有好多獅子、土狼、鴕鳥還有一種超可愛的動物「駝羊」,我想那是種無峰的駱駝之類的動物吧……哈,我跟我身邊的人(LEOMan按,可能是剛媽和孫媽媽吧)說想要一隻當生日禮物。它幾乎跟我一樣高哩,叫聲跟小羊一樣是『咩咩』叫的,哇,好可愛哪!後來我們還去了一個很驚險的懸崖,幾乎不用力踩汽車油門的話,就會往下滑哩,哈。


Then I got stuck in Beijing. At 11 pm at the beijing international airport, the people at china airlines refuse to help me get on the plane, saying I need a stamp on the ticket fr the Singapore airlines, which was obviously closed at that hour. They then say I can only get on if I purchase another ticket WHICH I REFUSE.
接著我在北京受到不好的對待,晚上十一點在北京國際機場,中國東方航空公司的拒絕讓我登機,說我的機票上需要由新加坡航空公司蓋個章,顯然那時候新加坡航空的機場櫃臺早就關了。他們就說除非我要重新再買一張票才可以登機,我當然拒絕接受囉!

so I took my luggage and all back to the city and had a good dinner and sleep!
所以,我就轉頭拿了我的行李回到市區,然後吃了一頓好吃的晚餐、睡個好覺!

Don't give in to nasty people ok.
不要對無理的人讓步,好嗎。

The reason why I sang a different song was because the ORGANIZERS thought "Cloudy Day" was too slow.
我這次表演沒有唱原先排定的《天黑黑》,是因為大會覺得《天黑黑》這曲子太慢了,所以我改唱《逃亡》(另外還有唱《綠光》)。

ok I gotta go....have a nice day everyone..
好了,我要走囉,祝大家愉快。

yz
燕姿

===================================================================
獅子座男子(LEO Man)


台長: momo
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文