24h購物| | PChome| 登入
2006-07-07 18:28:54| 人氣153| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

(((2006世界盃)))

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

絕對~絕對要支持意大利!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
除了因為~意大利是我的第三愛隊之外~~~
還因為法國打敗了我的第一愛隊西班牙~和第二愛隊巴西~!~!~!
現在還要跟我的第三愛隊意大利爭世界盃...!!!
點解要一直糾纏不清........................= =”

意大利要報仇唷~!~!~!~! ><

雖然法國打敗了我的愛隊.........
不過...無可否認...
施丹&享利...真係好犀利......................><

其實我最中意既球員都係(((費蘭度.托里斯)))~!~!
hohohohoooooooooo~~~

近排韓國歌手張佑赫終於以solo姿態再戰歌壇!!!
開心死我~~~
一直一直~~
佢在組合H.O.T.和JTL時~~~我已經最中意佢~~!!!
而家solo仲中意呀~!
佢跳舞超好睇!!!
Rap得又好!! wakaka~
仲買埋佢張 1st Album~[No More Drama]~!
hehe~~>3<

繼上次disney之旅後~~
6月18日果日~我又同龜仔去多次~
今次free既~
玩返上次無玩既games~
最開心係終於找到唐老鴨拍照~!
果日都係影相多lor~~~~~ha~

哎...講到唔開心既野~
學校考試~今個學期衰左2科~
一科可以補考~一科year 2 下學期要重修...= =”
我頂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
希望補考ok la~ 咁就可以拉返高個GPA~
哎...好彩上學期考得ok ja...
拉返上下學期~
個GPA都過關~可以上year 2~~呢d係唔係叫好運...?

不過下年唔可以去考返個死人A-level啦~!~!
就因為考左AL個PK Business~搞到我得half day溫law...= =”
結果學校個成績.................................shit!!!!
Business個成績好彩pass~唔係我就白費心機~!!!!!欲哭無淚!!!!!!!

下學期要加油~!~!~~!而家好驚升唔倒班....真係要努力d~!(._/.)


P.S.
小玲,小君君~有事要找人傾~記得找我~!知ma?
明白你們既人好多~包括我~!
好返就一起北上shopping ya!!!唔好再忘記我.................><


班上某些同學~真係好希望你們可以升倒year 2~
繼續同我們一起讀書呢........
真心的...唉~
有咩打俾我傾啦~



PIC:
托里斯的玉照~~~~~~~!

台長: Miyaki
人氣(153) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 運動體育(各種運動、運動情報、球迷會)

Lydia
亨利梗係勁啦!!! 佢係我既至愛!!!
2006-07-09 02:08:03
版主回應
哈哈~老婆~佢的確好有風度!^^
2007-01-15 09:34:19
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文