24h購物| | PChome| 登入
2011-01-24 01:00:28| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2010-01-23(日)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

    連續幾日發夢, 我其實唔太中意發夢...除左白日夢外,哈哈

仲記得今朝個夢發到去我打電話俾JSON,佢CUT我線,我正係度擔心緊佢點解呢個時候CUT我線,事關我當時人在 危地馬拉 , 處境都幾危險...

就係呢個時候, 我台面上GE手提嚮左 !!!

 最神奇GE野係, 電話嗰頭係JSON打返俾我呀 !!!!!!! 真係後悔無去買張6合彩, 竟然巧合到咁!

中午就出大陸啦 ~! BABY超醒, 知道大陸版係差吾多甚至係一模一樣 !! 哇哈哈,我成功地買左本書,$75 !!!!

中午去左煲煲掂,, 好味 !! 相隔咁多年,依然咁好味, D 豉油實在太好味啦 !!

後尾去左 X芳X 食甜品, 我嘔 ! 仲買左件 毛呢 大衣TIM !

收獲認真豐富 ! 哈哈哈哈,, 超開心 !! 今日真係好開心架 !!!!!

本書重到乜咁, 好采有JSON BABY 幫我拎咋 !

而且JSON BABY 仲冒住俾人捉去坐監GE危險,1個人袋5套老翻 ! 明明自己已經好驚,都死唔俾我分擔一D, JSON BABY, 我真係好感動架今日! 你寧願自己去坐監...都唔想我去~ 不過呢, 拎老翻俾人捉到, 好似淨係罰錢架咋,唔洗坐監咁嚴重架~ 傻豬黎GE ! XD

晚安, 祝君發個好夢 !

P.S  綫人, 好恐怖.. 點解謝檸檬最後會死得咁慘架 ! 仲有張家輝老婆.......... 張家輝都好慘囉, 又跛, 又傷左好多個地方, 仲要坐監, 好變態呀 !!!


台長: Sin

您可能對以下文章有興趣

人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 。Life。 |
此分類下一篇:3rd Feb,2011 大年初一 囉 !
此分類上一篇:12月9日,9號 !!!!!!

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文