24h購物| | PChome| 登入
2010-01-26 22:25:40| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

26th Jan,10

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



 

好像是上天聽到我的心底話

真的去黑沙吹海風了

開心 ~

下一次

一定下車走走

謝謝你

知道你很累很累...

抱歉呢

 





 

 

我要買隻熊囡囡跟住當情侶

然後嘉儀那天立即去買了

" 幫它們拍張情侶照嘛... 明天傳給我,我手機沒電. "

快被她氣死...


 

 

下午跟 cristina 逛街去了

看到湯圓問我是什麼... 還有黑芝麻糊...

後來她不敢吃後者,哈哈..

 

回到家被爸媽發現我重感冒了

還被我爸罵..  說我才病好沒多久現在又生病~

 

 

__偉同學問我幾時得閒同佢食飯~

跟住仲威逼我22:30分要去訓覺 ( 仲淨返20分鍾 )

佢話: 你無得揀,聽日再見到你病到咁西利,即刻捉你去睇醫生 !

 

 

 

唉...

我已經勁少上網啦最近..

難得有日得閒上下

都好似俾人監視咁...

仲要威逼人地去吹干個頭然後即刻訓....

 

 

救命...

幾時變左管家婆架..唉..

念在你今個sem. 無修葡文都打俾我話我知我成個sem.都吾洗上課ge份上

好na...  10點半off 就去訓..


p.s. 今日好開心,因為__榮幫我扭左張泊車證出黎~

       哈哈,超頹啊佢個樣,仲要同我講 : 我新電架個頭 ~ !

      

台長: Sin

您可能對以下文章有興趣

人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 。Life。 |
此分類下一篇:GET SICK
此分類上一篇:我努力著

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文