24h購物| | PChome| 登入
2004-10-06 20:03:35| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10月5日~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10月5日*

sor..10月5日..
因為好睏..所以訓左=0=”
一訓就訓左12粒鍾..
所以今日補番...
今日張相好好笑嫁!!!!
你地copy落黎睇下丫..
你一定會笑!!

今朝....
超早起左身--+
同bobo上學...
響到討論一下d野~好好笑呀!!

今日..0唔使早會啦~
之後..咪上p.e囉!
pe堂...
屈sir話今日要9分鍾跑啵=口=!
大好既一堂..就俾屈仔ko左喇...
不過..最大獲既係...
跑步..並唔係跑籃球場咁”先葡”
而係跑林村河呀!!!!!!
佢痴線嫁..要我地成班人響學校正門..
跑去林村河..兜番寶湖橋番黎..
仲要連續跑兩次添////
但係冇得唔跑家麻..咪出發囉!
一出發!!我係同華哥一齊帶頭嫁!!\v/
不過..同你地所諗既一樣.....
未去到寶湖橋..我已經俾拋離=v=”””
之後..我就睇住我既好友..
一個一個離我而去...
跑到最尾番學校果段路..我一口氣出盡力!!!
連過5個人..同sampson一齊以5‘58秒完成..
而我地既”運動王華哥”就以4‘28秒衝線...
之後就同加加用排球踢波啦~~
估唔到..一個暑假...
搞到我弱小左咁多.....

phy堂~
又係文強教我地既時間喇...
今堂又係同sampson調左位~
同浩聰一齊坐啦~
之後上上下堂呢....
加杰同浩聰就不斷問我戰神既事跡啵=0=”
然後我就利用察子膠同塗改液黎扮番果日既野...
果日即係..楊sir事件....
華哥vs戰神事件.....
但係..最重要係sosing勇救楊sir..
最後終受戰敗既局面!!!!
成堂響到講呢d野....
之後咁岩戰神又俾文強罰啵...
浩聰不斷話”戰神咆哮喇!文強快要陣忘喇!”
笑到我地肚痛XDDDDDD

然後中文堂...
響到聽龔太講人生既道理!
我記得我明明聽左好多嫁!
諗住響日記到打番出黎...
點知..琴日訓完教..
好似如夢初醒一樣..唔記得曬=0=””

lunch...
本身諗住出街食嫁!!!
點知難得美好日子..sosing竟然出黎啵=口=!
咁我又唔想同佢食啵..咪番左home囉~
然後落樓果陣勁爆笑!!!!
響一樓果到啦....
我同bobo行到去一樓啦...
見到魏sir同安國響到傾計啵..
然後有兩個不知好歹既小子..圍住佢地身邊奔馳..
魏sir好善良咁叫佢地唔好跑..
點知佢地都係唔聽啵= =””
咁就激到魏sir發火喇!!!!
魏sir一下禁住一個細路..
之後用肩車(舉起物件在頭以上)將細路舉起!
然後我大叫”魏sir動武呀!!”
之後逃跑......
果一刻..令我好掛念魏sir f.3教我果陣呀><

之後最後兩堂...
馬太eng堂....
和平地+辛苦地+難過地+無聊地+眼訓地度過=v=

放學..番左home...
因為一陣要踢波啦~
所以我就番去換衫啦!
點知臨出門口果陣...
微微打電話黎..話上黎拿野啵=0=”
之後佢帶埋bf上黎...
估唔到..佢男朋友同果個”吹銘佑”勁似野...
shit..我識錯左你.....
然後佢走啦..走左冇一分鍾..
mun番左黎--”
之後mun話”岩岩同微微一齊果個係唔係佢男友呀??”
我即刻答”應該唔係呀..佢朋友掛..”
這時..我心裡不禁不斷微笑>w<!
估唔到有人拍拖拍到咁失敗!
俾自己屋企人斷到正一正!!!!!
之後佢仲不斷否認自己拍拖..睇怕今次一定俾人ko!

然後同傑少去左廣福啦~
等左一陣間..要鬥波喎--”
同王c..阿b..老鬼佢地一齊!
勁好玩啵~廖兜超級好笑!
傳左兩球必入既波俾佢...
佢一球中眉..一球出界...
不過佢射完兩球之後~
都係講左同一句說話.....
”屌..咁x難射既!”
人地話佢咁都射唔入..佢只係講”屌..你去射丫”
超級好笑!!!然後係咁玩下囉....
我地隊波都係有贏冇輸....
然後有一場..無端端踢踢下...
加加坐左響到..係咁篤住自己隻腳//
我以為佢玩野啦...
冇理到佢..仲叫佢咪玩添=.=
之後原來佢真係抽筋喎=.=
我感到好內疚,,對唔住呀加加...
sorry呀!我真係冇心嫁><!
6點到走左//

然後番到home..
到我抽筋=0=””””””

台長: 尚未設定
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文