24h購物| | PChome| 登入
2004-10-04 20:13:33| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好凍凍唷>3<~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10月4日*

照舊的...唔打琴日嚕~
原因又係果一個..好支力囉=0=”

琴日...
差唔多成日同我堂妹微微一齊..
搞到好似拍拖咁樣=.=
佢陪我揀左對鞋!!!
好令嫁~金黑色飄馬..帥帥帥呢>3<~
然後去大伯home食飯啦..
番到黎..我屋企果層樓d細路篤我背隻..
搞到俾mun質問me=.=

今朝...7點9起左身~
沖左個靚涼..之後番左學喇~
番到學校途中...
今日d感覺好休閒呀~超正!
d風輕輕吹過黎..之後又有d葉響地下..超正!
番到去..又要早會的日子..
唉...又要升國旗..
今次係巫巫做叫果丁友呀!!
估唔到佢響綠色部隊入面..都有d地位=v=

上到去..第一堂..中文呀..
不過冇相干..我都諗住拿黎做功課既=v=
點知佢好似食左春藥咁啵!
叫我地作文呀=口=!!
咁我d功課點呀..天阿...
佢叫我地作....
有人說:<香港人沒有愛心>你同意嗎?
試談談你的看法...
一聽到呢個題目..啞曬=口=”
點解會有d咁難既題目嫁....
之後就作啦...好辛苦地...
作下我冇愛心呀..見到狗屎唔會執呀..
話老豆老母做野好辛苦..我仲響到微笑果d...
就放小息喇....

之後phy堂~
我等samson未黎既時候..
同佢調左位..同聰哥坐--+
聰哥冇著冷衫呀~超愚蠢~
凍到佢不斷叫我俾d衫佢著~哈哈!
然後就差唔多成堂響到玩...
響到討論文強點解做到老師!
話我地學校理科考得咁差...
因為俾應該拿去人道毀滅既廢人教!笑死我!!
浩聰學長真係好好笑唷~~~
不過都係多得佢....
搞到俾佢傳染到有d病--”

小息...肚餓到死亡..
所以同加杰落左去食野..

然後..maths堂~
添添一入到黎..就響到罵人...
佢肯定係琴日老婆唔肯同佢做愛啦=3=
無能既男人真係慘喇...
然後佢叫我地小測呀=口=!!
我明明知道嫁!點解仲會好似好驚咁嫁!!
不過算啦...學wayne話齋..
呢d小測..考天才家麻!!
我不嬲都自認天才嫁啦~
所以驚都冇驚過.....
測完之後..天才..最多咪零分=3=”””

lunch....
本身諗住出街食嫁!!
不過..聰哥呃我..話要番home拿冷衫..
搞到我唔想出...
然後同bobo講左之後...
佢又話唔番去拿啵\~/!!!
are you play me!??!
之後去左街市到買飯盒啦....
14蚊..兩舊雞..一幅蛋..抵到爆炸啦!

番到去..最後兩堂..chem~
上chem堂..又係同婷婷play既時候喇!
不過今日婷婷好x暴力....
簡直就係”南美風情既暴力傾向”=.=
今堂都冇乜講到人地d野嚕...
不過就肯定有講小小啦...
(好似又係講緊廢話=.=)
philip竟然敢光明正大咁訓覺...
都冇俾人捉果下先勁喎!!
不過後尾俾miss崔叫佢出黎寫野..
我都知道佢大碌嫁喇..heheee~
點知佢寫左d ans響miss崔畫d圖中間~
仲要響到扮無知..之後淫笑=.=
笑到我肚痛!!!!!!!!
然後抄番d筆記咁..就放左學喇~~

放學...
浩聰要番佢既尖指班...
所以我地要唯棄佢喇>^<
然後陪雄爺去左配眼鏡啦~
明明只係得雄爺一個人配...
但係小奶.小倫.飛仔..佢地個個都響到試..
仲試到好開心咁..我唔知佢地想點= =
之後雄爺配左個blue既~
都幾襯佢既~
然後走果陣..響到討論下d修詞手法啦...
”小倫的下體高得像天”係咩句子...
小奶話...直述句=.=
之後又響到番亦..曹劌論戰..做英文..
mr.齊 frigt me
boss vs
mr.曹劌 want to see
超級好笑!!!!

番到去...做功課..就呃你=v=””
打孤忍2--+
我真的病倒了=3=””

台長: 尚未設定
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文