24h購物| | PChome| 登入
2008-08-04 20:29:07| 人氣239| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

︴*°  妳我的戀情 ஂ

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

I miss you
I've never felt this way before
Everything that I do
reminds me of you
Do you see how much I need you right now?
When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
miss you


翻譯

我想你
我以前從未感覺到
所有我做的事都讓我想到你
現在你是否看見我多需要你
當你離去時
我的心臟痛是想你
當你離開了
對那我所認識的臉孔也思念
當你離開了
我所聽到的讓我度過這些日子
然後讓自己平復 想你

台長: [ 緯緯ܤ ]
人氣(239) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文