24h購物| | PChome| 登入
2010-01-24 04:00:18| 人氣214| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

盡在不言中

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 

When You Say Nothing At All / Jolin

 

It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark
Try as I may I could never explain
What I hear when you don't say a thing

The smile on your face let's me know that you need me
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
A touch of your hand says you'll catch me whenever I fall
But you say it best when you say nothing at all

All day long I can hear people talking out loud
But when you hold me near, you drown out the crowd
Old Mr. Webster could never define
What's being said between your heart and mine

The smile on your face
Lets me know that you need me
There's a truth in you eyes
Saying you'll never leave me
A touch of your hand
Says you'll catch me
If ever I fall
Yeah, you say it best
When you say nothing at all
The smile on your face
Lets me know that you need me
There's a truth in your eyes
Saying you'll never leave me
A touch of your hand says you'll catch me
If ever I fall
Yeah, you say it best
When you say nothing at all

多麼令人驚奇的,你竟能說出我內心的話語。
不用說任何話,你就能照亮這夜空。
我嘗試著,可還是無法解釋這些。
每當你沉默無語時我聽見的是什麼。

是你臉上的笑容,讓我明瞭你需要我。
在你眼中真實的述說著,你未曾離開我。
而觸碰你雙手時,我已知道無論在哪裡,
你都將捉住墜入愛戀的我。
你說那是最好,一切盡在不言中。

漫長的日子裡我總能聽見人們大聲交談著。
而每當被你擁入懷中,你的聲音就是我的全部。
老韋伯斯特先生嘗試著卻依然無法反抗。
在你與我的心中是什麼一直在述說著。

你說那是最好,一切盡在不言中。
你說那是最好,一切盡在不言中。
是你臉上的笑容
是你眼中的真相
是觸碰你雙手的感受
讓我明瞭你需要我。

是你臉上的笑容,讓我明瞭你需要我。
在你眼中真實的述說著,你未曾離開我。
而觸碰你雙手時,我已知道無論在哪裡,你都將捉住墜入愛戀的我。
你說那是最好,一切盡在不言中。

你說那是最好,一切盡在不言中。
你說那是最好,一切盡在不言中。
你說那是最好,一切盡在不言中。

 


 

 

「是什麼讓妳變得這麼開心輕鬆呢?」

『噓...一切盡在不言中。』笑

「妳談戀愛了嗎?該不會死會了吧?」

『不要再問我了啦!以後就會知道了阿!』

「Come on~妳又不是侯佩岑!」

『可是我也是美女阿。』

 

「妳好像完全變了一個人。為什麼呢?」

『不能說的秘密......It's a secret that can't be told.』

「賣關子很討厭耶!不能分享一下嗎?是有什麼好事嗎?」

『So-called the best thing I say it best .....when I say nothing at all.』

 

 


 

雖然routine超級忙碌,schedule過份充實

雖然travel太過頻繁,行腳範圍有點extremely廣泛,

雖然行李太過oversized than my weight can bear physically

我覺得很自由悠閒mentally

我看到一切都近在咫尺caught in eyes behind my long eyelashes

我覺得好輕盈above the ground in the air

現在

我的excitedly ablaze,

是只有我能夠理解的幸福 in the state of super amazing happiness.


This momet

only I myself

but someone

can speak right to my heart

A touch of his hand says he'll catch me

whenever I fall

而觸碰某個人的雙手時,

我已知道無論在哪裡,

他都將捉住墜入愛戀的我。

 

今天不是失眠害怕做惡夢

是捨不得睡覺

What makes me so beside myself 

What I hear

令我都要紀念下這一刻

when

he says nothing at all

 

 

    

 

He is my Giant Teddy Bear Boy

他是我的太保(Teddy Boy)啦!

 

 

 

 

 

 

台長: CoCo Chanel
人氣(214) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 香奈兒吟唱 |
此分類下一篇:覆蓋
此分類上一篇:我很好,那麼你呢

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文