24h購物| | PChome| 登入
2008-12-12 22:52:36| 人氣200| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

fair的斷腳feel重現

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日一朝早番黎見到幾封令人挺開心的信,

本來以為annie已經憎我到達嚴重的地步, 而忽略我既信,

but估唔到佢咁效率地回信,

也許真的被我的誠意及悔意打動吧~~哈~~

不過要諗辦法循正途去真的不是容易呢~~

另外仲有兩封信~~hapi~

but我都未有時間回信之際,

招聘日就殺到埋身,

原本以為10點先開始, but d人8點9就殺上黎,

我岩岩食完個包就衝出去,

接著就係一團團人,

仲要幫佢地影印,

我都知唔幫都冇所謂, 但要人地行兩轉又好麻煩咁,

唉!~難為自己咁樣彈黎彈去就斷腳了~~

fair的斷腳feel真的很恐怖,

一直到夜晚仲要學整蛋糕添~~腳很累~~

夜晚諗訓前搽下支大s推薦的瘦腳凝膠,

有冇瘦腳就唔知, but第二朝真的舒緩晒~~正!

再去fair的話一定要帶佢~~誠意推介~~

台長: 燕仔

您可能對以下文章有興趣

人氣(200) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 工作發洩 |
此分類下一篇:無奈
此分類上一篇:發洩

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文