24h購物| | PChome| 登入
2009-01-13 13:36:56| 人氣224| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

上班 & 上學

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

中學個陣既我算係個好學生,

唔會請假詐病而缺課,

入到大學個陣自由度大左,

想番就番, 累就唔番, 反正都冇王管咁,

但某些科目我堅持從不缺課,

但依家番工唔可以話唔番就唔番,

突然覺得自己以前太乖喇~

應該趁後生個陣走多d堂,

因為番工後個人自由度很低,

其實今日好唔想番工, 可能係訓得唔好,

我唔鐘意工作既困身, 唔鐘意工作既受氣,

工作既一切都令我很疲累,

大腦累同fair的身體累是不同的, 也許環境也不同吧,

想起fair的一切都很開心,

但現在的工作, 真係唔明點解我呢條line咁悶,

人地條line就咁開心,

算吧~

我諗緊番台灣讀研究所既事,

睇番碩士既課程必選修,

已經唔止睇左兩三次,

大學個陣睇覺得好深奧,

依家睇覺得點解當初會傻到miss呢d課程,

但我好怕自己總係搵讀書黎做藉口, 做後盾,

咁樣既我, 最終只係一個會讀不會做,

有咩唔好就話番去讀, 去做研究,

喂! 人地研究所都想修你呢d咁既人喇~

我諗得太多吧, 做得太少, 想要的喜歡的應該勇敢去爭取,

怎麼最近的動力都冬眠了?!

 

 

台長: 燕仔

您可能對以下文章有興趣

人氣(224) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 工作發洩 |
此分類下一篇:無心番工
此分類上一篇:我不夠圓滑

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文