24h購物| | PChome| 登入
2004-11-26 21:24:54| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

校工~~> 馮媽媽**

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈...今年...珍姐俾人走左...點解紅叔唔走嫁??=口=
就黎左好多姐姐...
有D姐姐就化妝化到成個馬騮PATPAT咁樣...好樣衰...
有個姐姐仲衰...番到黎...嚴多野做...難道請你番黎唔洗做??


我最鐘意成日LUNCH係3樓看我地既姐姐...
我地叫佢馮媽媽...
但個名點黎都唔知...
佢好玩得...
對我地好好...
肯俾我地去廁所...
我地班好多人蝦佢...
MAKMAK果D...
成日同佢玩...
馮媽媽又好鍚MAKMAK喔...

我都當左佢半個媽媽啦...哈哈...
好鐘意佢...佢對班班D同學都係咁好...
難怪咁受歡迎啦...
一字真言----> 勁!!

PS:星期2要請人食糖糖...少少算啦...哈哈

台長: LAM * 霖... .. .
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文