24h購物| | PChome| 登入
2004-09-21 17:35:09| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

0921*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好眼訓..!睇到新聞話又斬首!!
唔係斬..係切!!!jesusssss!!
去輕鐵站見到halosarah*
剪左頭髮!!夾起左!!大陸哩!!

chn*好高興!!陳老師把別人的作文朗讀!!
好四字詞!!XDDD*
醫生(男)太可愛了*XDDD

PE*又跳高..!次次做完熱身都熱辣辣!!
出哂大汗!!同嵐嵐講得好開心!!XD
sucosucosucostop!

acc*唔知係我既問題定阿sir既問題!!
真係好眼訓!!...

lunch*冇左偉倫太高興!!XD
同yipyip係咁扮新版自由行!!XDD

eng*又冇帶野啦我..!好多次啦...!
我也不想這樣!!

hall*兩個學生會!!鬥到火辣辣!!
好好笑囉!!"如果miss都唔得的話..我都唔知講咩囉"
真係好爆笑!!XDDDDD

放學*又整個死人board?!我好唔想整..
但又好似冇義氣...!呃左老紀x菜芯送我返屋企!!
老紀好頂癮!!XDDD

PS猜曱甴堂係好似上得快D咁..!
太好啦!!真是高興的一天!!XD*

台長: .藍戰士.
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文