24h購物| | PChome| 登入
2004-12-18 21:33:30| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

12181218***

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

開心死啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!愛死@v@v@v@v@aaaaaa姐啦我!!!!!!!

---------------------------------------------------------------------
一早就心慌慌咁睇有冇生野!!!..yeaaaaaa!!
之後拎$$!!飲茶!!俾鄺太踢左去遵理排隊!!..--_________--''''

今日好早!!早半粒鐘!!shhhhhhhhhhhhhhhh*
上上上上上上上上上...............=))))*

約左vavava姐出LANGHAM PLACEEE!!期間遇上栗子等人!!..
va姐終於係1510蒲頭!!好事黎既..唔駛半粒鐘!=))*

發癲係buss上映相!完全係靜到聽到d相機聲!!XDDDDDD*
本想慶祝生日!最後va姐完全係陪我買野性質!!T^T

行行下 . 勁唔開心..=((因為買唔到我想買...!反而我幫va姐揀到衫!!
$120咋!!真係平到笑啦!!
行到va姐都唔想出聲!!soriiiii=(((*最後俾我搵到啦!!!yeaaaa!!!

本身想買間條恤衫..點知又買左格仔!!eeeeeeeeee!!!!!!去左西武..諗住..........         ...買playboy啦!!

va姐打機好強勁!!homhom聲!!快到shapshap聲!XDDD

------------------------------------------------------------------
va姐往調景嶺方向!鄺往荃灣方向!走!!!

唔好講笑!nam姐同呢個羅姐call我出TST!

-------------------------------------------------------------------

PS1.楚琳::其實我對你比其他人好好多啦!!..

台長: .藍戰士.
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文