24h購物| | PChome| 登入
2004-09-20 20:10:15| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

0920*埋黎睇!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

shhhhhhh*我部腦中左毒ar!!!
而家只可以用notebook上咋!!

琴日我x紅戰士個新聞台上唔到!!. /.
shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*

今日一返去!!即刻把曱甴的家課做妥!!
之後中文!!quiz..!
唔知點解好似好快做哂咁..但見到好多人都未做完..
又扮做!!XDDDDDDDD

maths*quiz..賴野..!
+同-調轉左!!shhhhh*

胡楚琳..sori********

今日好似好"支力"咁..!放左學又要幫手整board!
好憤怒囉!!"台灣s"對miss話"they use our board!"
dueee*你咁巴閉自己去拎board!一係你整埋我地果份!
不過你整得咁"天真"!!我都睇唔過眼啦!!!!

果個"馬丁先生"先至賤!!我個board整咩關你鬼事!?
你唔鍾意就話核突囉!!what's going on!!daaaaaa*

XDDDDD雖則我唔係修art!!但係得覺得已經做得好靚!!
贏哂!!爽哂XDDDDDDDDDD

台長: .藍戰士.
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文