24h購物| | PChome| 登入
2007-12-02 18:26:57| 人氣162| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Proud of you

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Proud Of You 揮動翅膀的女孩




Love in your eyes

你眼中充滿著愛意

Sitting silent by my side

靜靜的坐在我身旁

Going on Holding hand

沿途牽著你的手

Walking through the nights

漫步整個夜晚

Hold me up Hold me tigh

抱起我   抱緊我

Lift me up to touch the sky

讓我能觸摸到天際

Teaching me to love with heart

教導我如何用心去愛

Help me open my mind

也幫助我把心打開

I can fly

我會飛了

I’m proud that I can fly

我很驕傲我會飛了

To give the best of mine
 
給我最好的感覺

Till the end of the time

直到時光停頓

Belive me I can fly

相信我真的會飛了

I’m proud that I can fly

我很驕傲我會飛了

To give the best of mine
 
給我最好的感覺

The heaven in the sky

天堂就在天空之中

Star in the sky

星星們在天空裡

Wishing once upon a time

希望有一天

Give me love Make me smile

會有愛給我讓我微笑

Till the end of life

直到我的生命結束為止

Hold me up Hold me tigh

抱起我   抱緊我

Lift me up to touch the sky

讓我能觸摸到天際

Teaching me to love with heart

教導我如何用心去愛

Help me open my mind

也幫助我把心打開

I can fly

我會飛了

I’m proud that I can fly

我很驕傲我會飛了

To give the best of mine
 
給我最好的感覺

Till the end of the time

直到時光停頓

Belive me I can fly

相信我真的會飛了

I’m proud that I can fly

我很驕傲我會飛了

To give the best of mine
 
給我最好的感覺

The heaven in the sky

天堂就在天空之中

Can’t youbelive that you light up my way

你不會相信 你已經照亮我的道路

No matter how that ease my path

路途如何對我來說都已經不重要了

I’ll never lose my faith

我絕對不會失去我的信心

See me fly

看著我飛

I’m proud to fly up high

我很驕傲我飛的很高

Show you the best of mine

給你看著最棒的我

Till the end of time

直到時光停止

Belive me I can fly

相信我真的會飛

I’m singing in the sky

我在天空之中唱著歌曲

Show you the best of mine

給你看著最棒的我

The heaven in the sky

天堂就在天空之中

Nothing can stop me

沒有任何事能阻止我

Spread my wings

張開翅膀

So wide

展翅高飛






台長: ╠昕〃展╬╣
人氣(162) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文