24h購物| | PChome| 登入
2006-02-28 04:39:01| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

和我一起的伴侶為什麼會變成甘.......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2006.2.27 星期一

又遲左出門口了~又要apple幫我打咭呢
番到公司打俾baby..哈..俾佢笑死..佢居然訓著左未出門..
開頭仲要串串地甘話大把時間俾佢出門wor~

今天黑人憎二人組都放假..實在太好了
成間公司得我,apple同may may!!
因為話會有大老闆黎鋪頭..一早番去已經系甘清潔啦~放好d display甘
好快已經搞點唒..其實連日黎我地日日都清潔
已經比之前齊左同clear左好多啦..應該吾會再俾人話了

成日都好悶啊...人流勁少..生意吾好..吾知想點..
今個月d COMMISSION都好似凍過水呢...
LUNCH時又打PSP..順利過關了~好想快D玩頭D啊

放11點..BABY來左接我呢..同左BABY一切去買凍0既蕃薯食
因為我成日都好想買俾佢食..今日終於有機啦
仲幫MAY MAY買埋TIM!!
放工買左一大堆食物上去網吧到食..哈哈
又玩了三小時古惑終於去到21LV了~可以出街殺人~

打到三點陪BABY等車之後走了~
吾知道點解每次都系打完機回程BABY自己番家時都一定會好頭痛
之後他又變了另一個人了..我好驚
另一個他完全同BABY吾似..好恐怖
感覺是不喜歡我的人一樣..說話十分之恐怖~令我好驚
每次都只有佢講但完住聽吾到我講野...點解...
之後今次系又話我同佢0既吾知邊一個人系無分別
又話我成日都講大話..又話我吾需要佢...
LEE D 系佢0既内心說話MA???
之後最後還要好恐怖的說..”你記住啦你吾想同佢講野GA”
之後CUT線了~~~我勁擔心呢...我吾知道佢有無番屋企去了邊一到
打極都吾通...吾知點算

究竟系米同我一切的男朋友都會甘樣嗎....
是我個人邪..黑到男朋友了嗎...
之前的自殺漢的經歷已經令我好傷好傷同神經失常了~我好驚會再有
LEE D事發生...~~~!!究竟系什麼問題.....
我吾想BABY有事...我好擔心佢....

台長: Ling LiNg
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文