24h購物| | PChome| 登入
2006-02-18 01:57:53| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又撞到~哈哈

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2006.2.16 星期4

放假day~又訓到五點啦~baby都服左我
搞lee搞路又遲唒到番吾到學tim
見到細路online~又話晏d一切出去wor

8點出左去MK買野~行黎行去
又去左信和唸住幫BABY買電話"醒"但系無開門
想買漫畫又買吾ARM~
心血來潮好想去我至愛0既品牌"CANDY STRIPPER"到睇野就行左去家樂了
D衫太貴了一直以來..今次難得見到佢做SALES啊~
哈哈...買左千五元..仲要JOIN 埋VIP 了~
不過都幾好..JOIN 左VIP 之後以後睇到zipper.cutie d 雜誌有0既衫可以幫我釘
我真系覺得lee個服務好好呢...完全不後悔

再行左去卓越到幫媽媽買野..嘩..行去銀行睇下自己仲有幾多
嘩...計錯數//所剩無幾tim
之後打俾baby 話俾佢知...佢立即要我過錢系佢acc吾俾我洗錢要我草錢囉
話我有錢身痕囉~~甘人地好無耐無野俾自己啦..好慘慘的

等到十點搭車去沙田接佢放工~時間剛剛好
之後再搭車番mk食金太郎~~晏少少細路都過左黎一切食
佢要等女~之後行去新之城打機

哈哈..中途又撞到琪琪.家慧同波霸
又系我見吾到佢地囉...之後我掛住同佢地傾計..
森神先生打俾我都無閒聽..激死佢
我地仲要系街到一切跟住我個mp3 ringtone唱"戰友"哈哈

打到1點幾走人了~細路突然一個一聲不嚮甘走左去
我同baby 都好無奈wor~!
之後搭車去左佢屋企睇vcd~睇到勁夜了....
好搞笑甘過左成晚了~哈哈~



台長: Ling LiNg
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文