24h購物| | PChome| 登入
2004-11-14 20:13:04| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

演唱會的淚

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004.11.12 星期五

嘩!今日就系睇杰倫CONCERT 的日子啦
我已經好期待的了!~
今日都系一個十分充實的一日
下午放左學一行9人
我.潘.朱姐.金魚,HAWAII.CHICKEN WING.呀B同埋李WAI 茹
一切去左影9人大合照
影個陣真系逼爆頭啦~又好鬼熱WOR
之後要畫相的時候個個畫到好搞笑呀

之後又大舉去左”和民”,到食野
仲有一個人物就系呀容先生都有去埋
我地十個人搞到個到好嘈~
D WAITER 都驚左我地痳煩吾肯落ORDER TIM
食完我地又去左行下I.T
之後就各散啦~同朱姐去左BANK之後又要行去影印

番到去又要快快換衫甘準備*杰倫啦~
甘就先去MK同小白食DINNER 啦....
之後就差不多時間要去紅館啦
系個到等埋家慧~8:15 開埸
家慧好耐都未到~我真系好心急
睇住紅館個到再閉埋闡~我真系好心急到喊左出來
之後系甘打俾佢都未到~我地又無飛系手
我心急到去左們口到聽住呀JAU 唱住先
一路聽一路狂心急~
之後足足無左聽同睇4大首歌~!佢先來到
我見到佢立即扯住佢系甘跑上去啦

因為遲左入埸~我地無拿到派GE”棒棒”玩
之後家慧落左去問人拿啦
點知無唒WOR~!佢拿左D傘套來吹做棒
哈哈哈~真系俾!佢笑死
佢真系好醒呀~而且做出來又系甘響甘正呀
所以吾會悶囉~!因為如果無左個D 棒棒玩真系會差D GA

我見到呀JAY真系好開心呀~哈哈
佢真系好帥好好聽~今次比較著重D 音樂方面
所以無咩舞台野睇~D DANCER 真系好西利TIM呀
至愛呀JAY 著PINK GE 衫真系好正
之後就系佢彈琴連唱3首歌”擱淺、藉口同吾記得左TIM”哈哈
呀JAY 唱”愛我別走”都系甘好聽
全埸D ATMOSPHERE 真系吾錯
我成日都系到狂叫~家慧同小白都成日望住我
仲^話望住我個樣仲好睇~哈哈

好快就睇完啦~之後就又忍吾住手甘買左佢D 相啦~呵呵
番到家已經貼唒啦~呀JAY 日日對住我
睇完再等埋!佢出車就搭KCR去左MK
我地本來想食野GA!點知都系無食到
企左系街到足足傾左好耐計~
家慧同我已經成了"性伴侶"了~就系演唱會的"性伴侶WOR

家慧走左我地2人去左食豆腐花之後都走啦
今晚真系好累啦~番到家已經無唒力



台長: Ling LiNg
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文