24h購物| | PChome| 登入
2007-08-20 02:21:10| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

劳累嘅1.日 , [L生生日+七夕+大事件发生]

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




________________o7.8.19______________________




埃 .. 我依家好攰阿
今日实在发生咗太多霖唔到嘅事呀~~~






1.蕉早, 可能因为我紧张.
8.点几竟然醒咗..
当然, 紧糸训番喇,
但糸到到10.5果阵.
又醒多铺,
不过今次要起身拉,
要ready 拉,











霖住今日唔洗咁赶..
慢慢整.. 睇咗好耐电视.
差唔多1.先出发









本来霖住先去宝岗间工行转帐先.
点知搭车经过, 删咗门喔..
好彩我睇到遮...
无落车,
搭搭搭.. 搭到去红会,
呼~~. 好彩红会隔离果间工行正常运作遮
整整整咗1.阵,
就滚咗过去揾lp, 比好多好多野佢拉













期间, money不断咁催催催
死咁催我快d.嚟,
话佢糸果到好孤独喔~~~~













开头堂会. 无拉拉变歌哥,
搞到我同monkey嘅行程乱晒...
妈呀. 我始终都摆脱唔到歌哥阿.
仲要糸长堤歌哥!!!













哈哈. 我啱同monkey.糸海猪广场会面果阵,
money 又急call.拉
m - 糸边阿你地

b - 嚟紧拉嚟紧拉, 已经见到歌哥拉, [真糸多谢我呀哥,当年唔糸比我听到佢咁应付佢d.f,我都学唔到一招咁好嘅招数]


m - 我嚟揾你地阿

b - 啊.. 唔好啊 [唔糸呀fa], 我地行去买野呀

m - 点解我唔见你地嘅

b - 紧糸拉, 我地去咗买野阿嘛 [妈呀,我真醒目], 唔讲拉, 好快嚟, 拜拜



哟呵.. 点解我咁醒目噶`~~~









去到.. 1.味糸到玩玩玩玩 ....
[过程省略],
不过切蛋糕果到值得一提
佢地无蜡烛,
竟然罗烟嚟点
最pk,就糸罗d.奶油hi面
哈哈, 不过都几好玩嘅.
但糸d.咁危险嘅野,我都糸唔参与好过拉







顺便插1.句
佢地成日制造机会比我同果个lw
真糸好hi.烦阿
尴尴尬尬
有时真糸会扯火的.
毕竟我有d.讨厌佢
















唱到5.点,
各自散队.
money . 我 . monkey .L生 .lw 去咗北京路
基本上, money糸糸到消磨时间噶,
因为佢地嘈交呗~
小嘈当怡情, 我都无摆在心上
















谁不知. .. 战争竟然爆发了
我同monkey, 霖住比佢地两个聊聊拉,
点知. money话走.
去搭地铁,
L生追咗上去,
我就同monkey.发表紧d.伟伦
霖住, 行去搭地铁走佬嘅时候
L生折返回来.
好嬲咁对住lw讲, 我地走
糟糕了,
我好惊见到人地嬲.
我会不知所措 [天性如此,没法子]
















跟住, 我急忙打比money
糸行咗十几步路后.
揾到佢, 1.齐行去地铁站
途中 .monkey劝咗佢好多野,
我味入状态
太耐无安慰过人,
退步了.











行到去广百
我用话题引开money 嘅注意力
使得monkey 可以成功打比L生
但 . 倾咗几句
比money 发现拉












我地糸k.记门口拉拉扯扯
行过d.人, 个个奇异眼光望住我地
哇fuck. 好似我地抢野咁样












money 大力糸人都知,
佢仲好狼死.
竟然咬monkey 只手
哇 . 印都出埋嚟
后尾 .比佢走luck 咗











接着 . monkey打比佢,
好嬲咁叫佢出离,
tmd. L生佢地亦未免太无速度拉挂.
咁q.耐噶





经过我地一番劝说之后,
money 话比5.分钟,
如果过唔到黎就蒜.
咁monkey 就约L生佢地去2%门口










money 实在太野蛮拉
佢拉住我入咗去广百, 仲要lei埋
我拉住佢, 讲真.
见拉到佢只手红晒,
我都唔忍心
唯有, 顺住佢意.
一路行一路讲道理







monkey .call.我
但糸我部机比money 抢咗
仲cup 埋佢电话添
渣住我部机糸到睇时间
我真糸忍唔住拉

b - 佢去紧2%噶.你黎广百,仲要lei埋,人地点揾你阿.你叫人黎,又唔比机会人地

佢讲咩, 我都忘记了,
但好深刻佢讲咗好多句
- ”ed.野不嬲都无公平噶拉”
但糸糸我眼中,
哩d.糸野蛮!!











幸好, 天公作美
money 死咁数住仲有1.分钟, 仲有1.分钟嘅时候
我糸高处见到monkey 同埋L生
b - 唔洗数拉,我已经见到佢地拉

monkey 好醒目咁, 一抢抢番我台机
oh yeah~~
monkey 叫佢地好好倾吓,
叫我同埋佢去搭地铁走佬,
money 之前叫我唔好走佬,
果时.我觉得佢已经开始听进我讲嘅野拉
也许, 一直比我训导, 佢会心软
无计, 注定做心理医生 [讲真的!]
我觉得我已经入到状态,
讲嘅语言可以对症下药 [嘻嘻,做住患者先拉,money]











so .. 当monkey 叫我走果阵,
我都于心不忍
不过. 我地又点会走到呀,
一转身就见到L生同埋money拉
money 趁L生不注意
逃掉了
佢地啱啱1.句野都无讲 [无奈]
佢追追追,我地漫步大街
糸好远好远处望佢地. 哈哈
[插一句,我好聪明,罗相机将佢地行埋一齐嘅背影拍低了,哇哈哈哈哈哈]












行到地铁站附近,
L生又嬲爆爆咁走了
埃, 佢地真烦人
果时, 我已经攰死拉
我不断不断咁同money讲道理,
软硬兼施阿!! [聪明]

脑袋浮现出几句说话,可能因为讲得比较多

b - 人地生日阿,算拉,
m - 生日大晒阿.


b - 男人都有自尊噶,你无理由逼佢做d.佢唔想做嘅野噶嘛
m - 唔好成日罗自尊黎da 我 [fuck,野蛮]



b - 咁你都要企糸佢个角度霖吓噶,哩d.野要互相迁就噶
m - 咁佢唔企糸我个角度霖,如果佢糸有心噶,佢都翻离拉,哩d.野无公平噶



b - 佢依家无翻离咩,人地去2%,你就lei 埋,你想佢点遮.
m - 咁佢讲野洗咁嬲咩,我够嬲囖



b - 佢一时激动遮.激动眯讲野重咗囖
m - [忘记了]



~~~~~~~
真糸唔霖番ed.聊天记录出离
我都唔觉得自己犀利
我地讲野嘅语速好快,
简直就由不得你去霖,
呵呵.我都唔知点解,ed野个脑可以转得咁快












等紧地铁果阵, money 好似有d.软拉
m - 乜我d.脾气真糸好难顶咩
b&m,异口同声地说 - 糸阿!!!!!!
money 打电话比L生,话讲清楚
但糸佢听唔到阿,
哇. 钱颖莹的火又熊熊燃烧起来拉

money - 佢竟然唔接我电话
monkey -得得得,我帮你打,佢可能听唔到阿





跟住monkey 帮佢打
哩到发生d.事
因为timing嘅关系
搞到好麻烦.
仲要timing .哩d.野
不能言表,只能心会.
我口齿唔伶俐,
搞到费尽口舌都解释唔清
真烦



事情回顾:






money 叫佢糸想挽救嘅就黎地铁站
但糸monkey 同佢倾紧,
两边耳, 点得阿.
等佢同L生讲嘅时候,
我地都上咗地铁拉,
他妈的钱颖莹,
佢又开始无理取闹起来








佢同monkey 讲 - 你唔洗同佢讲拉,无得man.拉,唔洗讲拉
跟住强行cup,咗佢电话

m - 既然佢连翻离都唔肯番,无咩好讲拉

monkey - 我地都上咗地铁拉,

b - 大佬阿,我啱啱味买票就见到佢地拉,佢地一早就走咗拉,点翻离阿.

但糸money 死都唔听我地讲,
真糸tmd.咁q,野蛮噶,
玩晒!!!!!!!














番到江南西,
monkey 用咗个激将法.
嬲money 最后.散band. 各自走佬
而我糸,佢地闹起来嘅时候做紧d.咩呢???
我糸聪明人,我糸1.旁睇紧我部手机.
tmd. 明明锁咗键噶. 点解会hi制~
嘻嘻. 唔好以为我无聊,
我糸帮紧monkey
如果唔糸我配合
佢点可以将哩个激将法运行得淋漓尽致阿







不过我睇得出,
佢都有少少嬲噶. [事后证明,我估啱咗]
讲真,咁q.野蛮
我都有股气涌紧 [唔糸嬲嘅意思]
但糸唔知点解,
比着以前,
我真糸几廿句粗口da 埋去
跟住好嬲, 不断咁fuck 果个人嘅行为
但糸哩次,我竟然可以咁平心静气
oh . god












接着. 我就同monkey 去咗宝岗食野拉
谈论佢地嘅事,
真糸揾着我地黎搞,
辛苦到惨不堪言
超级攰
食完饭,只脚仲糸咁攰
搭车坐到我唔想起身
番到屋企,都味试过咁想快d.冲凉噶
插句:
依家仲要挨住腰骨痛嚟打哩篇野 [唔打唔舒服阿]
希望阵间可以da 落床就训得着拉














夜晚, 收到消息,
佢地散了,
我无言,
正如我资料所讲嘅要讲嘅,我今日讲晒,要做嘅,我今日都做晒,你地中意点就点拉
后尾,monkey 同L生聊天,
发咗d.聊天记录比我睇.

L生话.人地唔中意做就自然有原因噶拉,又唔糸嫌佢,如果我要佢糸地下滚20个圈,佢唔滚,我糸米要嬲佢阿,
迁就唔糸习惯,我次次都就佢,点解佢唔就番我,点解散可以咁容易讲出口 . [唔明点解,今日我d.记忆力咁好,可能佢地嘅事情,真糸比咗1.次深刻嘅印象我,今日嘅日子太特别拉]


睇得出, L生都嬲噶
不过,直觉话比我知.
佢地静落离就ok









结果真糸如此,
再夜d.果阵,
money 话原谅咗佢
因为佢阿妈话,佢d.性格真糸好难顶
我将个好消息同番L生讲果阵,
好出乎我意料,佢没有我想象中咁高兴
L - 就算糸番埋一齐又点,佢会变咩,无变最后又眯会咁

b - 比d.信心佢拉,我相信佢会改嘅 .











本人致词:
哩个世界真糸好复杂
1d.咁少嘅事,就可以演变到咁
money 其实糸最错噶!
可以讲,L生佢无错
大佬阿. 男人有尊严噶,
你点可以逼人地做d.唔想做嘅野遮
仲要糸班f.面前
佢都要面噶.





唔通真糸咩都就晒你咩,
点可以咁野蛮噶.
感情哩d.野糸靠相方维持噶.
要互相迁就先得噶嘛
况且,发人脾气嘅理由真糸好无理取闹
甚至导致分手,
我更加无野讲,







money. 点解要认定哩d.野无公平??
依家唔糸公平,
糸体谅, !!
无错,有阵时我真糸几佩服你可以吃住个男人,
可以令佢对你咁好.
但糸依家,咁样吃住佢糸唔得噶!!
哩d.叫无理取闹 阿!!









好似我同monkey 讲咁样
哩d.男人真糸好少噶拉
佢咁好, 试问边个会山长水远送你番屋企,陪你闲逛阿
果个a浩连佢条女都唔送拉,
边个次次糸你嬲果阵氹番你阿
散.哩个字.. 唔糸随随便便讲出口噶
知唔知感情来之不易噶.
仲要糸个咁好嘅男人,
比着糸我,我对佢好都嚟唔切拉









今日糸L生嘅生日,
我估唔到竟然变咗分手日
本来好地地,估唔到咁
虽然依家拖番,
但糸哩日,我地所有人都会好记得!!
因为今日糸佢生日.兼.七夕!!.中国情人节阿.
我霖我以后,每到七夕,
甚至1.个人胡思乱想嘅时候
都会霖番起今日嘅野,









因为今日糸个特别嘅日子到.
发生咗d.咁嘅事..
仲要搞到我好攰!!.好劳累
糸北京路周围荡.糸唔知几多个地方到拉拉扯扯
劝人劝到口都干埋
今日,我先发现,
北京路好长好阔阿!!!
我去北京路都会霖起噶!!













L生,唔洗讲咁多句,唔好意思同埋多谢
至于话我地比面去..
哈哈.其实我开始糸鉴于去睇下有无靓仔
嘻嘻,动机好不纯,
不过都想祝你生日快乐嘅,
我地做得f.嘅
紧会帮手
况且,我觉得你糸好男人嚟噶
加油.
祝你地幸福!
比d.时间佢拉,
我相信你会比,
加油!!

台長: M?ss/jUn
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職) | 個人分類: ■’亇記、 |
此分類上一篇:taday ,is 情人节[七夕] &&.money’s boyfriend’s birthd

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文