24h購物| | PChome| 登入
2007-08-15 01:36:47| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

814,聚會!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台







__________________o7.8.14______________________




哈哈,依家好攰但糸好开心呀
今日大队去唱kkk,
玩到11.点先番,呵呵











1.蕉早,我就起咗身wash hair喇,
根住就睇电视消磨时间,
12.半,霖住出门口喇.,(忻海峰叫落,12点半好出门口喇)
点知, 搞掂好一切之后,
开极把锁都开唔到门
顶,~ 唔糸咁玩我呀嘛,









试咗无数种方法,佢都开唔到,
无奈下,不断不断咁call,老豆
后尾,糸老豆嘅提醒后,
终于开到栋门拉,
但糸,. ..但糸. ..
条锁匙插唔到入去阿!!!!!
玩咩~











又再无数次call,老豆拉,
佢霖住翻离之际,
栋门比我搞掂拉,
哟呵~, 我糸聪明的!!!












期间, 打比忻海峰,
叫佢同monkey,去住先,
”我依家被困糸屋,把锁开唔到阿,
可能要搞好耐,你地去住先拉”







点知, 听只pk,d.口吻,
好似唔信我咁,
顶, 见到你先讲野!!












后尾, 几经周转, 终于去完lp到罗野
同埋如期, 去到红会 ..个车站 (内容省略,)
接着, 同马骝兄齐齐打的去歌哥











去到, 真糸唔知笑好定嬲好阿
我狂call,忻海峰, 霖住问吓佢咩房喇,
点知佢5.show我,
一定糸挂住开个人演唱会
high.紧喇
后尾,一到monkey,打
佢就接喔,
耍野阿!!!!!
我起码打咗5.6次,
人物歧视阿!!











歌哥超级嘈阿,
嘈到我地都听唔到佢up,乜
我叫佢, 你飞短喇.
佢明明哦噶,
点知,等咗N耐都无反应,
算拉,凭我听力,v5无错吧?!













找.找.找, 终于找到v嘅房喇
我地行到去v5
哇, 咁多人嘅.
唔糸呀嘛,
唔糸v5, 咁糸咩房阿?!












好无奈, 我地唯有逐间逐间偷窥
咦~~. 间间都成扎人嘅,
边到有1.个人嘅房阿!!!!!












出到去, monkey话
”会唔会money佢地都黎到,所以成扎人阿!?”
糸喔, 我灵机一动,
打比林文静,睇下佢地去到未,
呵呵呵, 佢好快就接拉
原来佢地已经到拉,
果然糸v5,
此时, 忻海峰都出咗黎接我地拉












入到去, 哟呵
见到money个新look ---- 短发
嘻嘻. (佢地个个都话唔好睇,不过我觉得唔错啵,嘻嘻)
跟住,佢隔离果个就糸佢条菜拉,
妖阿, 乜都睇唔到
黑meng,meng
睇乜阿










再向右望1.望
oh, 孤独嘅忻海峰
算拉, 姐姐黎拯救你吧








*************
#############
$$$$$$$$$$$$$
%%%%%%%%%%%%%
嘻嘻,中间过程省略
(不是重点)
!!!!!!!!!!!!!!!










玩到7点果阵, money携带佢条菜,佢条菜个f.同埋林文静走咗佬
tmd. 3个人霸住间大房
,哈. 我都无野讲拉,
痴线噶!!!
好彩, ”聪明”嘅忻海峰提议去食酸菜鱼
8.点后, 我地冒住唔知大定细嘅雨
行咗去搭186, 成功到达蓝天









”聪明”嘅忻海峰, 落车后
好聪明咁带错路 -_-!!!!!!!
幸好
有个”聪明”嘅马骝去过,
及时制止忻兄嘅聪明行为












去到, 我地食食食
叫咗个微辣嘅酸菜鱼,
1.碟腐乳抄通菜
1.支大雪碧
3.碗饭
开餐鲁~









哈哈, 忻海峰点送果阵,
用d.唔咸唔淡嘅普通话
讲”少辣”
~. 糸”微辣”阿,顶!!!










一开始,我以为我地三个一齐食野,
会无咩野倾,
话晒,都无点同过忻海峰出街嘛.
点知,佢都几多话题噶,
而且我地3.个都同班,
好多野讲,
哈哈.真糸笑死我拉
糸依度,凭住我良好嘅记忆
逐一分享出离拉, 哇哈哈哈哈哈哈








食食吓,
我问忻海峰,
”糸喔,你去咗边间阿?”


”房地产”


”咦,小丸子都糸去咗房地产喔”



”吓,小丸子都去咗房地产?太好拉”



########
$$$$$$$$



”我去报到果日,有个老师同我讲,你d.头发几长喔,开学剪吓佢,拉直佢,染番黑佢拉,
跟住我话,吓,但糸我听讲依到唔洗剪发先黎噶喔,要剪我唔翻学拉,
个老师 - 唔好咁拉 (语气尤其恶搞)”



哈哈, 真糸笑死我地啊,
个老师凶人嘅,
我同monkey都以为佢会闹忻海峰,
点知竟然讲, ”唔好咁拉”
哈哈哈哈哈, d.语气好搞笑啊,
痴线噶,




”佢都傻嘅,拉发,百几拉,染发,又百几,剪埋发局番个油咪几百蚊”
.. 暴笑 ..
”顶你个局埋油阿”
(好好笑容)”咁紧糸拉,又拉又染,d.头发几伤拉,唔局油点得阿”
哈哈哈哈哈哈哈哈哈
佢不是一般的聪明,!!



$$$$$$$$$$$$$$$$$
#################


最最搞笑嘅精彩部分就糸依度拉





b - 糸呢,今日房钱几多呀?

x - 76,糸我先有依个价咋,

b - 糸啊糸啊,咁平时糸几钱啊?

x - 50

b - 50 ??? (暴笑,优惠价仲贵????)

x - 嗯,50,50两粒钟阿

b&m ,继续超级暴笑
忻海峰, 都笑埋,
佢都讲唔落去,
因为佢发现自己讲错咗
哈哈哈哈哈哈哈




我笑到肚都痛埋, 唔该啊
个肚济再暴笑会肚痛噶!!
痴线噶, 真糸笑死我吖喇
现场听先超级搞笑阿








#########
$$$$$$$

x - 你地阵间点走啊?

m - 我过去搭44或者192

b - 你搭咩车啊?

x - 计程车



超级暴笑
哈哈哈哈哈哈哈,
广州话好难听啊,
好似读错咁,
但糸又无错喔,
笑死我拉,
边个想听,我现场演绎比佢听!!





#########$$$$$$$
$$$$$$$$$#######
仲有好多好多精彩部分,
嘻嘻,唔讲,
ed.糸属于3.个人嘅秘密
哈哈哈哈哈
糸我地3.个嘅经历.
哈哈哈哈哈









临走果时
我陪佢地两个等的
忻海峰笑笑口咁同monkey讲,
”费事同你争的拉,我过对面打,
糸咁拉,电联” [做咗个电联手势]


啊, 讲真噶??,
咁快, 个脑仲未转到过黎






佢过过吓马路,
突然另过黎,做咗个电联手势
哈哈哈哈哈哈哈哈,
好心你过马路就过马路拉,
笑死我地阿,~









望住, 佢糸雨中过马路嘅背影,
突然间, 有种心酸嘅感觉,
霖翻起, 今日唱kk.
有种心酸嘅感觉,









何时我地会再有咁嘅一日????







哩1.别,
以后,仲有无机会再聚番埋一齐???
大家各去各嘅新学校,
哩个,
开学前嘅聚会,
开学前嘅留念,
究竟咩时候,会再次重演???
离别后,
各有各忙,
究竟何时才会聚首一堂???










忻海峰,
唔好忘记, 你生日,要请埋我同monkey噶!!
唔好唔记得, 我讲过,中秋, 我地要玩灯笼噶!!
仲要糸电池有歌听果只!!
唔好唔记得, 有我依个朋友,
我当你糸朋友!!!!!!!!!








台長: M?ss/jUn
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職) | 個人分類: ■’友晴、 |
此分類下一篇:唱k.大行动前夕~
此分類上一篇:宽容 -1s posseble

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文