24h購物| | PChome| 登入
2006-02-16 15:16:15| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最後一支華爾姿..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

I wonder should I go or should I stay

The band had only one more song to play

And then I saw you out the comer of my eyes

A little girl alone and so shy

I had the best waltz with you

Two lonely people together

I fell in love with you

The last waltz should last forever

But the love we had was goin strong

Through the good and bad we`d get along

And then the flame of love died in your eye

My heart was broke in two when you said goodbye


I had last waltz with you

Two lonely people together

I fell in love with you

The lest waltz should last forever

It`s all over now

Nothing left to say

Just my tears and the orchestra playing

lalalalalalalalalalala

I had last waltz with you

Two lonely people together

I fell in love with you

The lest waltz should last forever

lalalalalalalalalalala


我左思右想 我該離開 還是留下來
再過一首樂曲 樂團就要謝幕
妳的倩影映入我的眼角
孤單 害羞的女孩
我跟妳跳過最後一支華爾茲
兩個寂寞的身影相擁共舞
我跟妳墜入情網
但願最後一支華爾茲永不落幕
逆來睡受 相知相守在一起
我們的愛成長茁壯
忽然間 愛情的火炬在你眼裡熄滅
當妳說聲再見 我的心都碎了
我跟妳跳過最後一支華爾茲
兩個寂寞的身影相擁共舞
我跟妳墜入情網
但願 最後一支華爾茲永不落幕
我們的愛情已經散場
說什麼都無法挽回
我的淚水聳然落下來 管玹越團的樂聲揚起
啦..................................
啦..................................
我跟妳跳過最後一支華爾茲
兩個寂寞的身影相擁共舞
我跟妳墜入情網
但願 最後一支華爾茲永不落幕
啦..................................

台長: NIKE
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文