24h購物| | PChome| 登入
2006-02-16 13:12:13| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛的留言....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

when I fall in love

It will be forever

OrI`ll neaver fall in love

In a restless world like this is

Love is ended before it`s begun

And too many moonlight kisses

Seem to cool in the warmth of the sun

When I give my heart

It will be compeletly

OrI`ll never give my heart

And the moment I can feel that you feel that way too

Is when I fall in love with you

當我墜入情網時,

就是天長地久直到永遠,

要不然我寧可不要墜入情網,

在這個瘋狂的世界裡,

愛情總是還沒開始就已經結束,

無盡的午夜的熱吻激情,

連驕陽都難以融化,

當我真心付出時,

就是全心全一始終如一,

要不然寧可保留我的真情,

此時此刻妳我心有同感靈犀相通,

妳我已經墜入愛河

台長: NIKE
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文