24h購物| | PChome| 登入
2005-11-20 01:21:33| 人氣213| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【米桶私日記】家長日 -_-"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天和小蚊的爸爸媽媽婆婆吃晚飯,
感覺超讚呢~~
小蚊媽份人真係好nice,
真不愧是個top sales,
她不停的向我sell他的兒子----即小蚊-_-"
知道了...知道了...小蚊像他爸一樣,
是個心地善良、又乖又可愛又聰明的好兒子、好老公,
放心,伯母這個我當然知道啦~~哈哈!
耍不然才不選他呢!
哈哈~~~看到他們一家人真幸福!

小蚊爸給我的感覺好害羞!
但原來他好浪漫的呢,
小蚊說他在情人節、生日這些大時大節仍會送禮物如小蚊媽呢!
他倆雖然已經共同走過了大半生,
難得的是仍然這麼恩愛,
唔知道,將來的小蚊小米又會否跟他們一樣呢?

而小蚊婆婆雖然年事已高,
但依然精神奕奕呢!
最搞笑的是,當小蚊告訴婆婆我叫yammi的時候,
婆婆說:「哦...她叫"欣宜"呀!」
小米即場哭笑不得~~-_-!"

他們都很熱情,不停的夾菜給我,
反而我卻笨笨的,只懂得遞下紙巾咁~~
連茶都唔識倒比人,因為我驚自己論論盡盡,整親人就唔好啦!
所以我一動也不敢動,又唔識對答喎,
真係好失禮!
唔知道,今次見面之後,佢地會比咩評價我呢?

台長: 小米
人氣(213) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文