24h購物| | PChome| 登入
2004-10-09 01:25:41| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又到十月啦!好耐無寫日記lu~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐無日記了! 我諗大家都知我無乜事發生所以懶得寫....

今次想用白話寫, 請見諒....

平淡的返工返學生活過得十分潦倒,只係得個忙字...都唔知自己做緊咩....

期間逢星期三四唔洗返學就約朋友飲O野食飯...個個禮拜如是....

十月五日去睇學友演唱會.....正到......好想上台同佢一齊唱...

當晚佢唱左好多平時我o地會唱的k歌, 所以聽得好有共鳴..有:

愛我別走,聽海,傷追人,愛如潮水,小城大事,情人,償還,瘋了,等,追,味道,明天我要嫁給你,天下無雙,天黑黑,愛很簡單,星晴.....好多好多好歌...

我同阿明成晩好以傻o左咁叫....一邊聽學友唱,一邊捉佢唱錯歌詞...
哈!好搞笑!


今個月二十二號係紅日,同學們訂了南y島的渡假屋! 好開心呀!
可以同靚女miss & 班同學行山 & BBQ!!!


不過到了十一月就真係最多功課的季節了, 鬼叫我TAKE 了四科...四科都好多功課做....玩完就有排挨了....


台長: 積奇
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文