24h購物| | PChome| 登入
2007-06-16 06:59:06| 人氣205| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

Denk an mich!歌劇魅影音樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

《Andrew Lloyd Webber》這是第一幕第三首:是首《詠嘆調》!


想想我 深情地想我

當我們已互道再見

偶爾記得我

請答應我你會去嘗試

當你再次發覺 你冀望將心收回 重獲自由

若你有片刻閒暇

分一些思念給我

未曾說過我們的愛如松柏長青

或如滄海般久不變

但若你依稀記得

駐足片刻 想一想我

想想所有那些........

我們彼此分享目睹的事

莫去想事情可能的變化

想想我 想想醒著的我 沉默且溫馴

想像我極力想將你自心中抹除

回想那些日子 回顧那些時光

想想那些我們未曾做過的事

我沒有一天不想你

花朵會凋謝 夏日果實會枯萎

花果有季節性 我們亦是如此

但:

請答應我;偶爾....

你會想想.....

我!!

英文歌詞:

CHRISTINE

Think of me, think of me, fondly,

when we’ve said goodbye.

Remember me once in a while -

please promise me you’ll try.

When you find that, once

agian, you long, to take you heart back

and be free -

if you ever find a moment,

spare a thought for me ...

We never said our love was evergreen,

or as unchanging as the sea -

but if you can still remember,

stop and think of me ...

Think of all the things

we’ve shared and seen -

don’t think about the things

which might have been ...

Think of me, think of me waking,

silent and resigned.

Imagine me, trying too hard to

put you from my mind.

Recall those days, look back on

all those times, think of the things

we’ll never do -

there will never be a day, when

I won’t think of you ...

RAOUL

Can it be?

can it be Christine?

Bravo!

What a change!

You’re really not a bit

the gawkish girl that once you were ...

She may not remember me, but

I remember her ...

CHRISTINE

We never said our love was evergreen,

or as unchanging as the sea -

but please promise me,

that sometimes,

you will think of me!


http://tw.streetvoice.com/music/user-song.asp?au=21852

台長: 店小六
人氣(205) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 電影or原聲帶感想 |
此分類下一篇:達文西密碼有趣的地方!!....(The Da Vinci Code)
此分類上一篇:Pay It Forward [活著,為了什麼]之一,談電影《讓愛傳出去》

美國黑金
很讚的分享!

http://www.yyj.tw/
2020-01-07 03:09:19
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文