24h購物| | PChome| 登入
2007-06-01 12:50:26| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

受洗前席

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

有時候我會想,我的生命係咪都係比人成長得慢呢?
前日去左總堂聽區牧大藍牧師分享提醒會,我聽個陣,先發覺,原來牧師講到要去追求受洗的條件,我先係僅僅合格。
1要清楚認識神
2生命有改變
3喜愛事奉
4對教會要有家的感覺,唔會生保,唔會坐係度又唔知想做乜;會主動執拾,主動和其弟兄姊妹分享,彼此是一家人
5唔使其他弟兄姊妹特別招呼
...
有時弟兄姊妹話,我總於等到受洗呢一日,但調返轉頭諗,係我等神的安排,定係神等我去回應佢呢?
一切都好奇妙,我係度諗,當初自己係高三畢業爭取受洗,又會點呢?可能我當時根本唔夠格,又或者,我個陣追求的唔係神的名被高舉,而係想大家心目中對自己係信仰上有多一分認同。
我覺得,自己真係好虧欠,唔聽話,又做得唔好,所以,神讓我經歷祂更多。不論如何,後日的受洗,我很感謝神的不離不棄,我只想自己真係認識神更多,愛神更多。
頭先媽媽走入房問我受洗係星期幾,我話係星期日,佢答:「好彩啫!我星期六要上堂~!」我很感恩,神給我的超乎我所想所求的,祂真不誤事!
主呀,我又能為你作甚麼呢?

台長: 世傑
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文