24h購物| | PChome| 登入
2004-02-05 10:59:13| 人氣93| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

good stuff for boys(1)~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

想成功既話, 最好記住:
-要有記性, 用途有兩個. 第一就係因為你會講大話, 我唔鼓勵, 但係少少大話都在所難免. 第二就係配合埋你既細心觀察, 記低佢所有喜惡同埋經歷(呢樣係必須, 但並唔係只係為左討好佢, 而係你越愛一個人就越應該了解佢同埋記得佢既野).
-要細心, 呢個係廢話, 因為係人都知.
-要大膽, 呢個都係廢話, 不過大膽緊要過細心就唔係係人都知喇, 所以, 要練大膽呀. 有一個好好玩既怪招練膽方法, 就係同一d大膽既friend(唔洗多, 一個就夠, 唔係嚇親人.) 去撩d counter妹妹/姐姐同埋女侍應. 不過記住唔係調戲, 吹下水, 講下笑就okay. 我細個都有錦做, 到而家呢樣野已經成為我地既興趣
-最後就係要唔care, 唔怕失去佢. 錦樣你先唔會因為心急而做錯野. 同埋做得出”以退為進”.


問: 想知少少兩個人之間既相處智慧同情趣
答: 假設已經拍緊拖:
最大智慧就係”記住同埋實行應承過佢既野”. 因為拍左拖超過半年左右, 就會開始覺得好定當, 會好放鬆, 成日 唔重視/唔記得 應承過佢既野. 女仔好介意架, 更大獲係大部分女仔都好鍾意將d野收埋收埋, 到佢忍唔住既時候你先會發覺你地已經隋時玩完. 自律啦.
至於兩個人之間既情趣, 無論係咪拍緊拖都好重要. 但係呢d野好個人化, 我只可以舉例.
例如互咬, 大街大巷作勢摸佢, 互吸咖哩雞印, 玩手指遊戲, 一d慣性行為(例如每次見到有未試過既甜品都會試下).


問: 如果我個女朋友遇到危險/受到傷害既時候, 我點樣保護佢?
答: 如果係o係我面前有人撩佢, 我會望一望佢/或者當聽唔到, 然後繼續行. d MK仔只係口痕, 通常冇惡意, 你同佢撐只會令你女友更危險.
但如果遇到危險/受到傷害禁嚴重… o係我面前都夠膽出手, 對方一定好有信心好抽得又或者人多…. 錦我會叫佢有禁遠走禁遠同埋報警, 我就盡量頂住囉… 不過我而家個女友都幾靚下… 所以我已經習慣左永遠唔同佢行靜既地方, 仲買左防狼器比佢.
講開又講, 讚佢係必須. 讚乜都好, 總之表達到你欣賞佢就得喇.
你可以送防狼器比佢, 順勢話因為覺得佢靚, 所以安全d好d. 佢就會覺得你係認真欣賞佢靚, 而唔係口花.


問: 當熱戀甜蜜期過左之後要點樣保持情趣?
答: 去旅行, 所有女仔都極之enjoy同鍾意既人去旅行.
冇時間/錢既話就去郊外玩啦, 行山都一樣比到個女仔旅行既感覺.

無論拍緊拖定係仲追緊, 我都強烈建議帶個女仔去行山, 南丫島真係冇得頂.


問: “如果大家剛剛識,有什麼方法可以在電話,有無限話題呢。”
答: 無必要刻意去令到大家有無限話題, 記唔記得以退為進? 做多不如做少, 無野講就收線. 記住如果你想有好日子過就要有主動權, 每次都要盡量係你講收線. 尤其是一開始有dead air, 大家都冇野講就好叫收線.
不過呢, 如果你feel到果個女仔鍾意同你傾計/佢根本鍾意煲粥. 你就要搵次同佢馬拉松喇, 最好係夜d先開始講, 跟住講到天光, 佢會有另一番滋味的. 如果你發覺你唔enjoy同佢馬拉松煲粥, give up啦, 你唔係太鍾意佢.(除非你已經好了解佢既一切, 錦既話唔enjoy都係好正常)

點樣令佢鍾意同你講野呢, 好簡單, 做一個好既聆聽者, 讀過Human Communication既人都會知, 良好既溝通技巧會令你既事業更順利, 唔只溝女架, 記住喇窩: 聆聽技巧有四個,
-Attending (對發言者集中)
-Encouraging (鼓勵發言者繼續講多d)
-Reflective (反映番佢既感覺/內容, 顯示你了解佢既感覺/內容)
-Active (表達同感/同情)
唔解釋禁多喇, 有少少off topic, 自己參透下啦.

有d乜可以講下呢, 頭盆當然係共同興趣啦, 講完共同興趣就係主菜喇: “過去”. 所以年紀大d會易dd溝到女. 點解要講過去呢, 一來係因為每個人都有大量過去, 你拍番一兩次拖已經大把經歷啦. 二來係因為佢了解你先會鍾意你, 一個女仔知到你越多野, 你既地位就特殊(我唔敢話係”高”, “特殊”咋), 當然唔係乜都講一餐啦, 如果係講過去既感情經歷, 唔好講開心果d, 講多d hurt親你果d.

如果你唔想扮唔開心, 又或者已經用左呢招都未同佢熟到. 你就要學下點樣同女仔會多d話題喇.
好可惜, 十個有九個人都會話你聽”呢d野冇天份就唔會識”.
我都係錦話, 你有天份就一出世就識, 冇天份就講左你聽都唔會學到.
錦啦… 我盡量講下要點啦:
-如果你打算一早度定幾個Topic同佢傾既話… 唔係唔得, 不過我強烈反對囉, 你已經做cheap左自己, 慢慢你就會太上心, 太重視佢(溝到之後就緊係要重視啦, 未溝到唔洗架窩).
-話題唔洗問都知係佢感興趣既野啦, 八卦野, 星座, 睇相, 睇掌, 全部女仔都勁感興趣. 如果你讀緊書, 淨係學校入面, 教師又好學生又好, 已經大把傳聞/八卦野啦.
-仲有一個方法, 大部份人都認為溝女緊係要盡量單對單啦, 其實唔一定. 用三線駁多一個friend, 三個人同兩個人爭好遠好遠, 話題唔會完禁滯.
-如果你feel到果個Topic令佢好雀躍, 不妨繼續講, 或者下次再講. 所以你要好留意佢既Feeling.
-留意市面上既新野, 尤其是甜品, 大部分女仔都情願食甜品唔食飯
一發現有過癮既新野, 咪雀躍地同佢講囉, 佢有興趣既話你可以順便話不如後日去試下喇喂. (記住任何情況之下都要記住以退為進呀, 佢say no你就爽快d話”錦好啦”, 唔好纏住問呀.)
-又係呢句, 以退為進, 冇野講就主動叫收線.

中間漏左一段:
唔知用乜理由打比人既話, 你可以:
你話有事令你唔開心想搵佢傾計既話佢多數會陪你傾. 當然做呢樣野之前要同佢有番禁上下熟啦. 不過, 唔熟既話都唔係冇辦法既.
同佢講你就係唔想比d同你熟既friend知咪得囉. 講完呢次, 下次可以再打比佢又話因為果件事唔開心又或者講一d果件事既最新發展比佢聽.

你講既事最好係可以表達到你既優點. 例如:
”長情, ex-gf同另一個男仔開始左”, 或者,
”你明白事理而人地打橫黎講”.

如果冇事令你唔開心既話, 你可以將一d同朋友間既煩惱誇大成唔開心, 甚至作一d唔開心既事(例如話你個ex-gf同另一個男仔開始左, 而你對佢仲有少少feel. 你唔好低能到話”我個friend次次去麥記都要我幫佢買野所以好唔開心”既話, 佢都一定會陪你傾的). 不過如果你真係愛佢既話其實我唔建議你呃佢呃得太勁. 你會好有內疚感的. 如果你唔開心佢都唔太願意陪你傾既話, 放棄佢啦.

順帶一提, 集中精神認真做緊野既表情好有吸引力, 作用甚至可比美靚仔. 另外, 如果真係因為一d好不幸既事而o係佢面前喊, 大多數女仔都會覺得好震撼. 我提下咋, 唔係叫你去喊比佢睇呀.

台長: GINGDRY
人氣(93) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文