24h購物| | PChome| 登入
2007-10-07 03:54:04| 人氣159| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今日個聚會我覺得好開心

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

二零零七年十月六日 星期六

尋晚三點先訓,今日要十點返去上堂關於五年保用的

訓o左四個鐘...七點要起身啦~~~

好早去到德福,認承o左有早餐食我一定會買o架。



返到去貨倉打電話說開利部冷氣無貨今日送唔到

唔中意次次我都會中D咁o既屎囉,對上次部SAMSUNG電視已經係大大舊...

好彩個客無咩野,不過最唔中意問貴姓T^T今次又係

今朝都係跟屎,阿LING又跟著個客係癲o架囉!!!



我真係有問題o架,點解上堂明明係好肅靜,我會係咁想笑o既

下次上堂前畀幾分鐘我笑飽先吖唔該...死白痴。

之後要試範如何推客買五保,我都有份,有題我唔識回答客人

阿LING搞笑咁話”打畀阿LING先”<<<因為我真係會咁。



點解今日你企我隔離我好自然咁彈開o既,不過我覺得係我放手緊!!!



五年保要到數,要有10張,今日我都有1張,嘰嘰^^



之後,大家都討論返食尋晚壽司真係太恐怖,不過聽家駒講完田中好好味之後我又好想食囉!!!



聽日再打埋,而家講緊係3:47a.m.

過多四個鐘要返工,我要訓教啦~~~~
晚上,在電話快沒有電的情況下通訊

很快已經挨不住了.......要到電話亭打電話

不過這些電話真的很難用,原來是先拿起聽筒再投幣的(看了幾回圖解及文字後才懂)= =||

總算約好等侯地點,吉野家 我很愛吃我很愛吃我很愛吃

食照燒雞飯超~幸福的食法,是把七味粉灑在照燒雞飯上!!

今晚打完機後覺得個人好舒服。



KaKa生日如果大家可以一齊在23,24日放假或不用上課

決定到迪士尼酒店住兩日一夜。

聲明:儷人唔好反對住迪士尼酒店吖,因為我o地要係度玩跳彈床XDD

YEAH***

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(159) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:好想同liuliu老公仔做同事
此分類上一篇:瘋狂壽司團>﹏<

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文