24h購物| | PChome| 登入
2007-10-07 03:16:07| 人氣112| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

瘋狂壽司團>﹏<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

二零零七年十月五日 星期五

MEGABOX的BBQ改成了一壽司團,由原本五人遞增至十一人,很熱鬧^^

參加的部門:副店長,CSA三朵金花加文員一朵,電話櫃一人,相機櫃一人,
OA三人,KIT一人

排隊等了好幾個小時候,一壽司門外更people mountain people sea(人山人海)



入座前,我們便開始填寫食物紙,大家都七嘴八舌說要那款跟那款...

隨後一行十一人擠入一張長方形長桌上,親密的很-.-+

接著點的三文魚,刺身,不同種類的壽司款都上枱了,大家都搶著吃

很鮮味唷!!!刺身又大大件,鰻魚啊 超好味囉~係公司已經係咁諗住啦我^^



開始還覺得不夠 怎料一碟一碟又一碟的壽司都緊貼呈上

舖滿了整張枱,而且還要全都是橙色的三文魚跟刺身 很漂亮的顏色

這是我喜歡的顏色之一(((屁咧=u=

其實很有罪惡感才真,因為浪費了很多食物,另外放在另一張枱的十碟壽司也一起浪費。

對不起唷****



猜猜我們今晚宵夜的費用是多少??










哈哈哈哈










總共三千多大元,這個是半價後的價錢

原本是$5XXX的(大驚)

相信這晚後大家對壽司都有恐懼!!!
今日同阿LING係CSA傾計,講o左好多野,有之前係HWP D開心事

同D煩惱事,之後阿LING叫我慢慢o黎,同放手...都岩o既

唔係遲D仲唔開心喇!!!我真係一個非凡女子囉!!!

阿LING話我仲可以咁開心係度笑。



嗯 其實個件事之後大家都唔同o左

已經唔係以前咁,係好似無事但其實我比任何人清楚o架,況且人家生活咁多姿多采

都好呀,或者呢種人只屬於好朋友的料子呢!!

我先唔稀罕囉= =bbb

台長: ╭。JEANNE。╮
人氣(112) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活事〝事〝事 |
此分類下一篇:今日個聚會我覺得好開心
此分類上一篇:好煩呀~~~

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文