24h購物| | PChome| 登入
2004-06-20 16:46:45| 人氣115| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

謝師宴

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚謝師宴在中環某coffee shop舉行,
因為聽聞要著得formalo的,
所以我就買o左一條連身冇袖黑色短裙。
本來唔打算著外套,
但手臂實在太粗、膊頭又橫,所以幾熱都唔除。


之前雖然話就話要formalo的,
但始終係流傳,都唔知好唔好突然轉causal look。
但到o左之後,估唔到o的人打扮得仲勁,係超靚囉~

第一個係Amy。化o左妝、冇戴眼鏡,真係靚到認唔出~
(現場佢真係靚,但影出o黎的相就唔太靚,有"真人靚過上鏡"的感覺)

第二個係煒。著連身裙、又負離子,超女人,不同於平時,有o的驚訝~

第三個係Toby。最靚係頭髮,因為負o左離子,加上佢本身靚,所以就好掂。

第四個係Denise。又slim又有figure。不過我覺得佢個背影靚過前面。

最唔掂係Mr Chow囉,點解冇人叫佢著得formalo的ga?!全場佢最唔得!!


在coffee shop食完o野之後,
我o地成大班人就去o左蘭桂坊。
今次係我第一次去,
估唔到成日拍戲o個個位其實好細,
睇電視仲以為o個度好大~

企o左o係條街好耐,先落某間pub。
o個度超黑囉,影相都睇唔到對象,
要靠相機的閃光燈影o左出o黎先睇到自己究竟影o左乜。



o甘落pub梗要飲o野,
但又冇理由飲soft drinko者(都要$55@),
所以要waiter recommend一隻少酒精的飲品($74@),
仲因為驚o的酒好勁,我、肥華、肥寶三個人share一杯,
勁搞o野囉~我o地仲叫waiter分三個杯俾我o地tim~
後來發現原來杯o野一o的酒味都冇,
仲好好飲,種味道好獨特。
至於其他人就飲紅酒。
因為之前o係coffee shop已經領教過佢有幾難飲,
所以死都唔叫~


當時Pub裡面除o左我o地成班,就冇其他客人。
似乎個高峰期仲未到,不過booking就滿晒。
之後我o地又傾八卦o野,仲知道好多公開的秘密,睇o黎我真係孤陋寡聞啦~


到十一點,我就返屋企嘞~

台長: 名不副實的大學生
人氣(115) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文