24h購物| | PChome| 登入
2003-10-20 03:26:04| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

眼紅紅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

“謝霆鋒染上紅眼症,在其深圳演唱會上以真面目示人,霆鋒的左眼明顯又紅又腫,且不停流眼水,但霆鋒未有受眼疾影響演出,在台上感謝一班支持他的人時更眼泛淚光。問到他為何在台上落淚,霆鋒坦言:「眼痛,我差鱓上唔到台,我好憎個身體咁,影響《新警察故事》既進度,我打鰦三種激素鎮痛消腫先上台,不過唔可以落太多藥水。嚴重可能會失明,醫生話冇得醫,要自己好。」”



我鱓感冒剛剛先好番,隻眼竟然紅起來......死啦~幾日都係咁,我唔係真係要做Nicholas嘛!>.<



P.S.: 明天一定要去看醫生,唉~~~

台長: 花澤可
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文