24h購物| | PChome| 登入
2007-09-12 20:32:36| 人氣37| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

9月7日 斬鑑刀!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

係好耐好耐之前
當我仲係度玩緊第3次機戰a果時
我就迷上左一部叫ダイゼンガー
(「die send ka」←個音大約係咁讀)
同埋佢既斬鑑刀!!
有一日
當佢出左模型之後一直都想買
但係當時大洗同埋連電話費都未有錢交既我
....算啦
直~~~到幾個星期前,我終於將佢帶左番屋企
買左番屋企之後~~好興奮
我用左半日時間,切左佢出黎
嗯...點解好似....郁動犯圍咁窄既....
擺唔到d咩有型姿勢 wo....
丫細講得岩....果然係華而不實
唔開心左幾日
唔得!!!!!!唔可以咁ga!!!
佢唔可以咁落去!!
係e個時侯,我有個諗法....
改佢....嘿嘿嘿
我唔貪心
只你想隻手郁得多d
所以我就係度諗....
點算呢...呢整好呢
諗左好耐
終於有一個方向
我用以前拆散左既mg freedom隻手黎加工
令佢由個博頭至手腕都可以郁得更多
因為我有手勢唔好
唔敢亂黎
我整完左手先整右手
途中,好彩有我之前買落既混合膠
藍色係密度好高,but要成12個鐘先完全硬化
而青青地色果個就係快干,密度唔高
係一d膠比我剪到爛晒,or有個大洞果時...
佢就大派用場...只要用佢補番個洞口
干左之後用沙紙磨番平就ok~
嘔血的零件.....
用小聰明整出黎既接合位
過左3個鐘....
終於算係搞掂左...
但而家隻手可以做到張圖果個動作啦....
遲下整埋隻腳....
之後再汁一汁d色....

台長: Jr.Man
人氣(37) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

亞細
原來可以咁改..我都有MG Freedom..諗諗佢先
2007-09-13 14:46:23
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文