24h購物| | PChome| 登入
2005-02-09 02:21:32| 人氣133| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

♂月♀日....學界舞蹈節

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

都唔記得係由幾時開始....
因為都好耐冇上黎寫野..因為...e期好忙..忙緊d咩呢~~
唔講=.=...
果時
miss馮話「我地會請多個人番黎教多一隻舞~~因為學界舞蹈就到~
但係要係舞蹈組入面揀d比較<好>d既人去跳....」
最後原來請左丫sean番黎教....呵呵...真係有緣...
講起學界舞蹈節....
前果幾年既成績都係得乙級....未囉過甲級...
今年學校請左sean番黎...都係可能為左要囉番次甲級威下...
就係咁~~~
好快~~就到左阿sean既第一堂~~~
miss叫阿sean係我地咁多人入面揀d人黎啦~~
阿sean一來又唔熟佢地啦....
之後我唔記得左佢點揀人啦...
果時見到e...做乜多左個女仔入左黎舞蹈組既...「佢叫阿嬋」
但係望左佢兩眼就冇留意佢lu~
過左一個星期~
sean就揀左5男5女出黎啦...
我..伍x南..博x文..阿信..銘浩..崔倩兒..小君..芷林..阿花同阿嬋..
果時除左舊d果d人之外其他新d果d人我都唔係咁熟...連名都唔知..「果時」
10個人d高度都唔係差得好遠~~
同埋隻舞係要男扮木偶的...女仔做控製自己隻木偶的
跟住...隻舞要分partner既...
阿sean將阿嬋分左比我啦...
之後其他我就唔講埋出黎啦...「我懶...嘿嘿」
之後我地就係咁...練左一段時間啦...
果時我開始留意住阿嬋啦...
佢頭髮好長...個樣仲幾掂tim
隻舞其中一part係要我捉住佢隻手
然後比佢自轉既...
向來慢熱既我...果時都唔係咁敢掂佢...
果段時間...佢有邊part唔明佢就會問我...
每次當我地兩個係度講野果時...
d死仔又係度「哎呀~~好嚫wo~~」
但果時我都對佢有d好感

有一日
miss話:「e期有個畢業禮~~校長叫我地係果日跳隻木偶wo~」
計起上黎...好似得番兩3個星期倒...
但果時隻舞得一小半....
之後果時...
我日日都要帶對鞋同條褲番學...「著校服練會爆tie的」
果時得星期4阿sean教左一大段新野..
之後果個星期日日都要留底練...
同埋我同阿嬋d出席率係最高...
果時我要好快咁學識晒阿sean教果d動作~~
之後佢地有咩唔明都可以問我...
果時我好驚人地話我扮晒野...
但之後有一晚伍x南同我講
「阿爺丫...我覺得你d locking好正丫...同埋你扮木偶扮得好似丫~」
跟住我都問佢
「你唔會覺得我扮晒野ga咩?」
佢話
「唔會丫..我覺得你好掂ga~~都唔似係扮野啦」
果時我聽到有少少輕飄飄...
就係咁....
我都算係負責帶佢地練啦...
有一日...我病左冇番....
我打比佢地問佢地果日有冇練到...
點知佢地果日冇練...
「阿爺~你係我地既動力黎ga...你唔好唔番丫」
我記得有人咁講過....唔記得左邊個講...
果時...日日放學都要留低...以經習慣左...
有一日...我同班女士們一齊走....
果時阿嬋話想要唔知邊曲歌...
跟住佢就寫左佢icq比我...之後芷林佢兩個唔知做乜望住我地笑...
.....d人真係衰...
就係咁...我就囉左阿嬋個icq...
之後....嘿嘿.....傾傾下...變左成日傾啦....
----------------------------------------------------------
到左畢業禮果日
我地阿慈同阿盈黎左幫d女仔化妝...
而男仔就著恤衫打煲tie....搞到好似木偶奇遇記咁
嘿嘿...果日...都好大型下....
前幾日我先幫完阿sir撘左條時裝表演用既天橋...
係爬到鬼死咁高走去掛旗仔tim....
果日連劇社,獅藝組,時裝設計都有好派人出黎表演...
但係我地舞蹈組就編到最後先出...同埋係全場最好睇的「人地話ga...我唔知ga」
搞到好似壓「族」表演咁...
果晚好成功啦...
-----------------------------
過左畢業禮~
可以唔洗咁趕...
唔洗日日都留底練...
時間過得好快~~~~~
又~~~~到左學界舞蹈舞啦~~~
之前miss話~如果我地囉到甲級就請我地食餐勁既...
嘿嘿...
前幾年...可能我地技不如人...同埋我係用求奇既心態去參加
但今年我地咁幸苦咁努力去搞好隻舞..囉甲級...唔難既...
我地入到去化妝間...汁掂個look...
阿慈佢兩個都有黎幫女士們化妝....佢兩個都算唔話得ga啦...
我地都有去睇其他學校去演出....
「嘩!....佢地跳到咁齊既」←唔知邊個講既...
之後我就話
「佢地點解會咁齊呢~~~因為動作間單丫ma...」
睇完d人係咩質素...我都放心左好多...
好快~~~~~~~~~~
又~~~~就到我地出場既時侯....
我一d都冇驚...我仲帶佢地做下warm up拉下根咁
但佢地都好似好緊張...
到左準備果時...阿嬋佢好緊張...佢隻手仲好凍tim...
果時我捉實佢隻手...仲同佢講唔洗緊張...
「係!冇錯...我地以經係埋一齊ga啦...唔洗古」
最後....我地都冇乜跳錯...
嘿嘿....
過左又~~~~ 一段時間...
收到成績....我地囉左甲級啦~~~~其實都係意料之內既事黎...
我地而家都傾緊係咩地方開餐好....嘿嘿...



上面張圖...我畫的...
Let’s get it started...

台長: Jr.Man
人氣(133) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文