24h購物| | PChome| 登入
2015-05-03 13:49:27| 人氣553| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

應該問醫生乜乜乜

推薦 3 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

睇醫生做檢查或治療,好多人都係覺得「醫生叫我做乜咪做乜囉,我又唔識」。當然,醫生係professional, 佢講嘅野唔會係老點,但身體係自己嘅,加上醫生都好難將一個chapter 嘅知識同佢嘅經驗一次過講晒你知,所以最好都係有啲準備,但我唔係指自己上網查資料,而係要清楚自己要知道啲乜

1. 呢項檢查/治療幫到我幾多?
2. 呢項檢查/治療會唔會做成d 咩傷害?
3. 如果我唔做會點?
4. 仲有冇其他野(檢查/治療)可以做?

舉個例,我最近胸口會赤赤痛,醫生問完診檢查話我其實有胃酸倒流叫我做胃鏡之後食胃藥,同埋要改吓我飲食習慣。吓!做胃鏡會唔會好辛苦架,唔可以做d 咩電子掃瞄代替?

1. 呢項檢查/治療幫到我幾多?
要排除胃內有潰瘍,就要照胃,加上要檢查食道有否受胃酸影響而潰瘍

2. 呢項檢查/治療會唔會做成d 咩傷害?
胃鏡係簡單檢查,可以注射麻醉藥,做會唔會特別唔舒服。如果見到胃入面有損會攞d 組織做檢查,之後一、兩日進食可能會胃痛,只要食容易消化軟體飲食就冇咁大機會胃痛

3. 如果我唔做會點?
你真係唔想胃鏡都可以唔做住,但係飲食習慣真係要改,另外都要留意生活上有冇咩令你好大壓力,壓力都會引致胃分泌過多。如果飲食改善左但情況冇變,就真係要睇吓個胃喇

4. 仲有冇其他野(檢查/治療)可以做?
都要做心電圖、電腦掃瞄睇心血管,排除同心臟有關,仲有個吹氣檢查簡單睇吓有冇胃酸過多。其實有樣檢查係放一條飲管咁粗嘅軟管由鼻去到食道,出面接駁一部收音機size 嘅機,用24小時至48小時,其間如常生活,睇吓食道pH 數值變化

一個人多數記唔得晒醫生講嘅,可以的話揾多個人一齊聽一齊記啦

P.S. 以上例子係我老作,如有雷同實屬巧合

 

台長: Carrie花
人氣(553) | 回應(0)| 推薦 (3)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 健康樂活(醫學、養生、減重)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文