24h購物| | PChome| 登入
2008-03-11 17:54:58| 人氣260| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

我有你這個朋友系列 - Candy & 翠萍 篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

不要以為我懶惰,由上一篇開始,每篇都寫兩位朋友….只是發現這兩位朋友都有些共通點,所以將她們放在一起:

Candy & 翠萍兩個名字,其實已經不再in use, 她們的名字已經更新了,除了像我這樣的厚顏老朋友之外,應該沒有人會再(夠膽)提起她們 ‘舊時’ 個名. Update 名稱: 阿穎 & 小魚.

撞返老朋友(尤其是小學/中學那些),有時都幾驚….因為佢地多數都唔知你最update果個名….。有一次我在理工開會,撞正糖果剛剛下課,我一見到佢就忍唔住大聲叫佢英文名,點知佢成班同學即時眼凸…我馬上改口…叫返佢中文全名(which is…令情況更worse; 查實,佢一早就改左英文名…而且班同學都唔知佢中文全名….一次過俾我爆哂出黎…真係唔好意思!! Hehee..

至於翠萍,我唸佢呢個名無咩人知……依家我又提..佢都可能會罵我!


我同阿穎 & 小魚既感情都係畢業以後才愈來愈好的…. 阿穎中學既時候,一直同我一班,佢份人比較內歛,印象中佢係一個超級 “林善”既同學…任勞任怨…好少say No…

小魚呢….佢在我附近的中學讀書..中間有幾年失散左…然後我地斷斷續續都會update彼此既近況…佢係第一個叫我要投資,提醒我要懂得理財的人

好多人都話細個識落既朋友係最單純,最無私心既….的確,讀書時識落既朋友因為根基穩固,所以就算唔係時時見都可以保存友誼 (不過,如果人地次次約你你都唔出去的話…你就可能會被kick-out,而且叫你果個都無癮啦,下次推你小學同學既時候,請三思!)。

台長: 海豚
人氣(260) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 我有你這個朋友系列 |
此分類下一篇:我有你這個朋友系列 – 海廸篇
此分類上一篇:我有你這個朋友系列 - 阿露+米雪篇

Wing
到了2010, 我才發現你曾blog中提及我, 多謝你的細緻描繪。這次的偶遇令我不知所惜,但回想起來真的趣味十足。我以為"糖果"這個名字已在你們心目中已經消聲匿跡,幸好我的朋友都沒有你的記性,沒有跟我再提起這名字。

兒時的朋友總是多一份信賴,即使在小時候不是很熟絡,像我們一樣,但當再重遇時這份親切感,令我們就走在一起。另外因為我這個人經過多年的磨練後, 思想開發了, 不再自閉。
2010-01-26 23:44:01
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文