24h購物| | PChome| 登入
2003-08-27 18:13:15| 人氣136| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

pieces of

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

“There, you see, right there baby.”


“There are thousands of you, I mean, pieces of you, darling.”


“What was that? I do not know what you are talking about.”


“Those cute-butts and pretty faces.”


“Those cute-butt and pretty faces?”


“Right, and there are more beyond what you can really see”


“Baby you are too drunk I think.”


“Am I, or am I not?....”




(...But there are thousands of you, I mean, pieces of you, darling.)




*躺在你的衣櫃 / performed by Cheer Chen

你的毛衣跟著我回家了
我把它擺在我的房間
它曾經陪你走過幾條街
它曾經陪你喝了好幾杯
冰 的 咖 啡
陪你遠走高飛
拍 照 留 念
也曾經靜靜的
躺在你的衣櫃

你的毛衣跟著我回家了
我把它擺在我的房間
它就要覆蓋了我的冬天
它就要刺痛了我最敏銳
愛 的 幻 覺
陪你遠走高飛
拍 照 留 念
天熱了靜靜的躺在你的衣櫃

我的冬天 就要來了
我的冬天 就要來了

你的身體跟著我回家了
我把它擺在我的床邊
它曾經被你暫時借給誰
它現在靜靜的躺在我的衣櫃
天熱了靜靜的躺在我的衣櫃


* pix taken at Covent Garden(08172003) where I was attracted to a very very very pretty young boy who was concentrating on his street performance.

台長: bubblekiwi
人氣(136) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 再怎麼樣都得去旅行 |
此分類下一篇:and the festival ends,
此分類上一篇:my experiments on food

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文