24h購物| | PChome| 登入
2004-04-29 00:12:46| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

救命.....好鬼嘈

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚唔知吹咩風~~有個稀客--峰叔打電話比我...第一次同佢通電
成晚係度9唔搭8...佢問我有冇野做?...我以為佢問我有冇返工~
點知原來佢係問我個刻有冇野做........

Day Off myself ---Today
但係唔知做乜..於是同fai姐返左學校玩~
阿恆玩晒野lo~~放晒d好緊要ga 野係adam 度~

跟住就同左阿恆同penny 去又一城睇"救命"~
比我想像中差好多wor...一D都唔驚嚇~恐怖成份都冇...
點解fai姐講到咁好睇咁ga??.....我地3個"R"爆晒頭~
我覺得有套預告片,仲好睇過e套野~~

睇完~wai...條頸好痛~~硬左~
yo...去食野~飽到死...佢地兩個係咁迫我食晒d野lo~
之後penny 話猜輸左要飲晒d野~~~呵呵...點知係佢輸左lo~~傻仔
我地仲係到望住對情侶---談情.後來比個女發現左~~
哈哈...佢即刻扮晒拾野~
走個時佢係到狂串我~~唉...好嘈ar!!
得逞到佢條友ar...仲串阿恆wor~~
我地終於還擊la....最後3個不停你串我,我串你~~真係夠晒好朋友la!!




台長: ~ BosTon IvY ~
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文