24h購物| | PChome| 登入
2006-06-08 07:10:50| 人氣116| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

u made me mad !!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

hide the things I dislike behind me & find right time 2 tell me~I guess u want to murder me

it’s mean to test love by that
I hate myself by ur white lies already.
plz don’t do it again…especially not for any girls.

I don’t wanna go through with the ”suffering inside my soul”~sad,dispointed,humiliated,mad,dishonor,hate,calm myself & heal my broken heart again & again.Even u see me is fine on face.

Next time,I’ll leave u,or I’ll be a mental sickness psycho soon.

All I wanna is u to be honest with me~

男朋友到底是要交來幹麻用的啊?

我突然很迷惑…


--以下是我的春天怒吼:-”--

當你已經有了我,還要去找別的女生玩?,喝酒醉在別人身上亂親、種草莓,你是爛多情犯貝戈戈的混蛋,還是所有的男人本來就狗改不了吃大便?…該殺該殺該殺!!!X(

就是不爽,心情超惡,想打架:-LX(要是我有武功,你早就不知死了幾回了:))!

ㄍㄢX(
ㄍㄢ
ㄍㄢ

超級無敵不爽....超不爽................................
為什麼做什麼事都要扯到其他女人?你就不能潔身自愛一點嗎?

上一次我當烏龜,原諒你,其實我一直都在怨恨自己讓你這樣傷害我,…你傷害我的每一件事,每一天,我都會想一遍…所以,我覺得我快爆炸了..................................

愛?:((為什麼讓我這麼痛苦?:((?

台長: 789
人氣(116) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文