24h購物| | PChome| 登入
2008-06-07 10:32:11| 人氣114| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

踢走黑雨 ~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝一早起身 走去沖涼
聽到收音機話 黑雨..

開頭都唔係好肯定 因為洗緊個頭.
聽真d 真係wow 幾想關水喉 再瞓過.
但係洗濕咗個頭 點都要洗埋先..

跟住就好白痴咁 攞份合約出嚟.
睇到黑雨唔駛返工 不需扣錢 即刻定晒
(因為我哋公司文化問題 有d人黑雨都要返工)
咁既然合約都咁寫 我就多咗半天假啦.

起咗身 又瞓唔返
一早msn

下個星期 會見份新工...
但係工作對我來說 完全是新挑戰..
幾經考慮 都係去見啦 俾自己一個機會進步呀嘛.

最近我剪咗新髮 見到的人都嘩然
因為我由長直髮 變咗做都幾短的短髮..
人人都問我 做乜咁捨得呀.
我都唔知點解 可能留長頭髮真係留咗好耐.
想試吓新嘢.. 第一眼 連我自己都唔慣
不過 過咗幾日 覺得短髮都幾啱我呀..

都唔係人人所講的 好可惜姐..
遲dpost返相先... 睇住舊黑雨先.
最近我心情都好黑雨吓 幾時先會見返太陽伯伯呢???

台長: BBPOOH
人氣(114) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 芳芳心聲 |
此分類下一篇:6月30日 last day了
此分類上一篇:5.30.聖女貞德

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文