24h購物| | PChome| 登入
2009-04-17 02:29:53| 人氣329| 回應0 | 上一篇

原諒我咁耐無update個blog啦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真係好耐好耐無打...

近排有幾個朋友都咁啱問起我 仲咩無繼續打blog
講起來真係唔好意思..

自從開始玩facebook之後, 佢哋upload相又方便.. 又可以做到打blog的功能..
我唔想重覆做覆gei動作..

post相, 打返當日內容..

有了facebook 咩都方便晒...
搵返好多好耐無見gei朋友 舊記憶...

究竟好唔好繼續打呢個blog呢..
定係到止為止呢...

有幾個朋友話 佢無開facebook acc 無呢個blog就會無咗我d消息..
聽完後 真係好感動啊..

原來這個普通的地方. 依然有人緊張... 依然有人想知道我的近況.. 我的生活...
所以.. 暫時都無關門gei..

不過就可能會少post相了.(呢度upload相好慢)
請見諒..


咁耐無打過... 朋友 你們好嗎
我現在很好. 依然係我...

台長: BBPOOH
人氣(329) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 芳芳心聲 |
此分類上一篇:有女萬事足..

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文