24h購物| | PChome| 登入
2008-05-08 23:20:27| 人氣154| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

表哥louis&表嫂iris^.^擺酒

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

5月4日 表哥同表嫂補擺酒.
(上年8月佢哋註冊 bb仲喺我肚裏)
我哋一家三口 家埋我娘家一家三口
共六人去出飲呀..

嗰晚我哋都打扮得好靚..
又影咗好多相

更意外的是 表哥表嫂進場後
表哥在台上說的致謝詞一時感觸落淚.
還多謝表嫂一直的在他身邊.. 即使他不能常常陪她.
仲清唱了幾句歌詞 <--看得我好感動呢!!!
表嫂感動的回應: 能夠嫁俾louis 係我的福氣..
令到成個畫面更加完滿..

雖然沒有一般玩新娘新郎
但見到舅父與另一個antie在台上載歌載舞..
同d好耐無見gei親朋戚友傾吓計.
諗返起以前我同表哥表姐都係細過嗰時d嘢..
原來時間真係過得好快呀..

祝表哥表嫂白頭到老 甜甜蜜蜜
四姨媽(升任四姨婆) 彤彤豬好想扭計了.
好得意的全家幅
我 同 妹妹(升任姨姨了)

老實說 妹妹靚咗好多wow
門口位置的假鞦韆 彤彤一個人驚驚呀..
似唔似公仔呢....
妹妹 我 表姐(升級做表姨啦..)
甜甜蜜蜜的甜品
全家幅 加埋四姨媽喺度..
這張是最自然的 全家幅..

唔知係咪呀妹偷影的...
又真實 又特別.

我們已不知不覺地三人行了
三人行日子這樣就過了七個幾月啦..

台長: BBPOOH
人氣(154) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 家庭樂 |
此分類下一篇:第一份母親節禮物
此分類上一篇:做冬

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文