24h購物| | PChome| 登入
2008-05-11 09:59:01| 人氣139| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第一份母親節禮物

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期五 如常放工後 趕去接b女放學.
去到育嬰園 見到第d小朋友 正同媽媽一起拍照.
是為母親節的一個小節目

為慶祝母親節
育嬰園老師特別為園內每一個小朋友同其媽咪拍照
等等下 我的女兒被老師抱出來了.
手上還多了一枝玫瑰花 和一張母親節咭
老師邊講: 彤彤媽咪 母親節快樂 一邊邀請我同b女拍照
那一刻 真係好感動呢!!
b女都七個月啦 又識同我玩 同我笑.
老師幫我哋拍照後 我請她用我手機都拍一張..
b女笑得好開心呀
不得不讚b女的育嬰園的服務啊!

我為我自己做了媽媽而自豪!!
更加愛自己的媽媽..媽咪 i love u
已準備驚喜給你 放心啦.
(我媽咪好醒架 成日上我呢個blog 最近仲學識send短訊)

昨晚特別致電美國的奶奶 同佢講聲母親節快樂.
還給她聽到b女的笑聲(是公公同姨姨努力地引b女笑)
奶奶好聽得好開心.
有b女喺度真好 我同老爺奶奶都多了話題呢!

最近我有兩個朋友都有了bb 一個係terry 一個係kannis
你哋兩個要加油呀 bb好快出嚟同你哋見面..出年一齊慶祝母親節啦!

祝天下間母親 媽媽節快樂......

台長: BBPOOH
人氣(139) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 家庭樂 |
此分類下一篇:爸爸節 彤彤爸爸 芳芳爸爸齊慶祝
此分類上一篇:表哥louis&表嫂iris^.^擺酒

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文