24h購物| | PChome| 登入
2007-12-19 11:57:34| 人氣123| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

彤彤的第一個聖誕party

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

因為要返工 媽咪又話好耐無湊過咁細個bb.
所以要將彤彤帶去育嬰院日託了.

大家唔駛緊張 其實育嬰園的服務同設施都好完善架啦.
每日除鰦會餵奶換片呢d基本№之外
唔同階段 又會同佢做唔同的訓練同活動.
唔好以為彤彤仲係b 無乜好做 d老師話會同佢按摩纒d手腳架.
又會同佢傾計 彤彤都學識同人玩啦.
同埋d老師都幾細心 有d細微細眼№都會同我講返.
佢懐好快就知道我個女d皮性 習慣 呢樣№真係令我好佩服
有d人問我 點解唔請賓賓.
我不嬲對請賓賓無乜信心 同埋都唔想佢跟賓賓唔跟我.
加上我以前都鰠育嬰園做過.
絶對清楚佢懐gei運作 雖然唔係1對1 .
但一定唔會差過自己湊囉.

而家我返而覺得 返工鰟八個鐘 我可以專心做№.
放工去接佢返屋企 仲容易過全日放假呢.

上個星期六 彤彤間育嬰園就攪鰦個聖誕party.
雖然我個女仲未識玩.
但我同老公都特登請鰦假 去參觀一下入面的環境.
同埋嬰園又拍低鰦佢懐平時上課日程.
見到彤彤飲奶 同埋老師同佢做運動 按摩纒.
感覺好得意呢!

又見到其他父母同d小朋友一齊玩.
間育嬰園係收滿月至兩歲小朋友
都有d好似彤彤咁細過gei bb來嬰園.
我又同佢懐傾纒計.
大家都因為做№ 無人睇bb 無計啦 搵食嘛.
講纒講纒 又傾計湊女經 都幾好wow

見到d識行geibb 就令我諗起
出年呢個時間 彤彤都識行了.
到時就好玩好多啦.

參觀完 老師幫我懐影鰦張全家幅
好珍貴呢^.^



我而家抱住彤彤的 就係佢gei班房啦(起居室)
平時午睡同換片gei懐方
哎呀 唔肯戴聖誕帽呀!
爸爸 遮住鰦一隻眼呀..
hey 唔帶帽好過.
你睇泳彤幾開心

台長: BBPOOH
人氣(123) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 家庭樂 |
此分類下一篇:做冬
此分類上一篇:媽咪舊曆生日快樂...^.^

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文