24h購物| | PChome| 登入
2004-09-13 21:51:46| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

煩.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好眼訓呀....係勁眼訓呀.....我正係訓左3個鍾,真係攰到死呀!
之後就返學,好無奈就係我唔想返學....覺得返築好悶,好煩,好多野諗....
我有時真係唔想返嫁....但係又唔得喎.....> <"
lunch,我就係學校到依野喇....我係果陣sd信息俾阿wing呀!~
我好開心呀,佢上緊堂都覆我,我真係好開心嫁....-^^-
好快,我就上last果兩堂,係P.E呀....今日係打籃球,好悶呀,又熱喎....
唉~死得啦...我都唔知點算好呀....之後我就放學同fd去食野....
我食左個杯面,雪糕同埋飲左一d可樂.....但係都係咁肚餓先攪笑呀...^^"
我今日真係好攰呀....返到屋企之後,真係好唔想郁....總之就攰死啦....= ="
好掛住阿wing呀!!!! -> ~ <-

台長: 阿妹(只限屋企人叫)
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文