24h購物| | PChome| 登入
2004-09-12 22:44:46| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

^ ^"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好鬼死攰呀...因為一早就俾欣欣佢嘈醒.....= ="
想訓多陣都唔得,唉~~~鬼叫我應承左佢去佢屋企咩....
我就換好杉,即刻落去喇....落到去,佢又無啦啦拉住我去m記到食野....
我又唔想食野喎...又要係裹面陪佢...> <"
之後就上左去佢屋企喇....佢叫我去佢間房到睇d野,我一入去,
就睇到我最like既melody公仔喇....雖然好細隻,但係我覺得好得意呀....
之後佢話係佢一次去街果陣見到既,原來佢係買黎送俾我嫁...我知道左之後好開心呀,但係我又唔可以收左佢嫁...咁我咪問佢做咩送俾我囉,佢就話係冇目的咁買左佢...咁我咪冇收到囉....之後我就落左街買d野正d野俾佢個細佬食喇...但係好唔好彩,我正既餃子唔好...攪到唔知正左d咩出黎,好彩佢細佬唔介意咋...^^"
其實我好想打俾阿wing嫁,但係佢又開會....唉.....咁我就冇打到喇....到左咁上下時間果陣我就sd左message俾阿wing喇....但係下午果陣佢竟然冇覆我....唉~~
我果陣好唔開心嫁...不過佢之後都講左原來係佢去左沙灘到...咁我咪算囉....^^
冇所謂啦,我幾驚佢係特登唔覆我呀.....^^" 果陣我係我daddy個朋友屋企到陪佢個仔仔玩,阿wing重以為我係欣欣屋企到呀....我其實都想自己係佢到嫁....因為我想佢吃醋嘛~~ -^^-

台長: 阿妹(只限屋企人叫)
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文