24h購物| | PChome| 登入
2004-09-04 21:00:00| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最開心既一日!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我好攰呀...因為尋晚同miss傾icq....傾到好夜呀~
之後我9點幾就醒左喇,因為我約左阿wing呀~ -^^-
我地約左11點係太子到等,我一早就到左果到喇...之後我就去左"7仔"到買早餐
係11點19分,阿wing到左喇..跟住我地就行街~~!好開心呀!
我地行左去食"m記",之後我地重行左好耐街tim~~我真係好開心呀!!
新世紀/花園街/女人街/聯合廣場....我地邊度都去...好開心!
真係好想時間係今日停住....我特別好鍾意今日,好愛今日!
雖然好攰,但係...我真係有一種講唔出既開心~!
係呢日之前,我同"你"傾計,我好開心,至到今日....
可能...我已經深深咁愛上左"您"喇....^^"
唔知點解...我真係好想每日都係星期六,每日都係可以見到"您"....
但係呢個諗法太幼稚啦....^^"

台長: 阿妹(只限屋企人叫)
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文